Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hostinger Norge?

Selvfiks

Medlem
Hei, jeg kom over denne hosting nettsiden her om dagen Gratis Hosting med PHP og MySQL, Website Builder, ingen annonser hvor de tilbyr 2000 MB lagringsplass, 100 GB dataoverføring, ingen reklame på nettsidene dine, 2 msql databaser.

De støtter også full PHP og Msql.

Alt dette er helt gratis for alltid, som de skriver. Jeg må si at det frister å flytte hosting tjeneste til dem. Jeg er hos domeneshop nå for tiden, og de tilbyr dårligere pakker enn dette og skal ha penger for det itillegg.

Er det noen som har erfaring med hostinger.no?
 
Er det noen som har erfaring med hostinger.no?

Spørsmålet blir jo hvor mye hastighet og tilgjengelighet er verdt for deg.
Det er BILLIG med hosting hos de fleste store selskapene, og den gratispakka tilbyr de fleste hoster for rundt 10kr pr mnd.

Modellen er nok som følger(spekulering fra min side):
Gratiskunder får trege servere og ustabil hastighet, etterhvert får du ett tilbud som lyder "bare 59,- pr mnd for stabil tilgang". OG vips så betaler du nok mer for tjenesten enn hos andre aktører. Gratis hosting er perfekt for familiewebsiden fra 90-tallet men ikke for næringsvirksomhet.

Edit: Ser på pakkene at tjenester som feks backup er begrenset og ukentlig på de 2 billigste pakkene, kun 10mbit fart, begrenset antall domener, e-postkontoer osv osv osv.

Hold deg unna :)
 
Sist redigert:

Ulrik

New Member
Jeg har brukt dem en del måneder nå, og må si jeg er veldig fornøyd. Det med farten er en sak, men jeg syntes de er raske nok, om det ikke er for stor pågang på nettsiden. Går alltids an og oppgradere profilen for raskere og bedre servere for en billig penge.
 

Ulrik

New Member
Hva er nettsiden din Ulrik?

Det er drøssevis av skrivefeil på nettsidene deres, blir litt skeptisk når hele nettsiden er oversatt til norsk ved hjelp av Google.

Det vet jeg, de holder på og fikse det. Ettersom firmaet ikke er norsk så ansatte de en som skulle oversette alt fra den orginale siden derfra fra Engelsk til Norsk. Men måten han gjorde det på som du allerede nevner endte med masse skrivefeil, men nå har de tydeligvis ansatt en ny en for og fikse opp i dette.
 
Merkelige greier at en kunde er så oppdatert på en bedrifts prosess med oversetting av nettsiden.

Hvor skal man begynne?
"DEN HOSTINGER NORGE TJENESTEN LEVERES "SOM DEN ER" OG "SOM DEN ER TILGJENGELIG" UTEN GARANTI. SÅ LANGT LOV, AVVISER HOSTINGER.no ALLE GARANTIER AV NOE SLAG, DIREKTE ELLER INDIREKTE. DU ERKJENNER AT DERSOM DU STOLER PÅ INFORMASJON ELLER INNHOLD PÅ TJENESTEN, DU GJØRE DET ENE OG ALENE PÅ EGET ANSVAR."

Prøver opprette en konto hos de, men er litt redd for at jeg selger kona eller ungene om jeg godtar vilkårene...
 

Rismoen

Medlem
Jeg har brukt dem en del måneder nå, og må si jeg er veldig fornøyd. Det med farten er en sak, men jeg syntes de er raske nok, om det ikke er for stor pågang på nettsiden. Går alltids an og oppgradere profilen for raskere og bedre servere for en billig penge.

Hei, "Ulrik". Velkommen til forumet! Jeg setter stor pris at du som kunde drar opp en tråd som er flere mnd gammel og at du deler din positive erfaring med dette "hostinger" selskapet.

Om du gir meg e-postadressen din skal jeg videresende en e-post jeg fikk fra en konge i Afrika som vil overføre flere hundre tusen dollar rett inn på kontoen din. Se på det som en gave fra meg :) Jeg kan bare ikke få takket deg nok for din ærlige og positive tilbakemelding om denne tjenesten som hostinger.no tilbyr.

Helt til slutt skal jeg fortelle deg en liten historie...

En mann ved navn Ed Howe sa en gang at «En god forskrekkelse er mer verdt for et menneske enn et godt råd.» Derfor legger vi vekt på å ha stor takhøyde her. Gjør noen en feil, så er det ikke verdens undergang – og forhåpentligvis heller ikke firmaets undergang! Mange er så redde for at de skal kaste bort sitt liv på et feilgrep, at de heller lar det smuldre bort, bit for bit.
 
Topp