Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Domeneshop.no

Travellingman

Nettgrunder
Ser ikke noe på den linken din...men etter du har signert egenerklærningen så går det ikke så lang tid før domenet er ditt og du kan se det på kontoen din hos Domeneshop.

Kjøpte et selv nå i morgentimene og det går ikke noe senere fordi det er helg. Prosessen er automatisert.
 

Epileptic

New Member
Jeg tror jeg har signert egenerklæringen. Noe sted jeg kan se om jeg har gjort det? Her er hvertfall bildet
 

Vedlegg

  • egenaerklaering.jpg
    egenaerklaering.jpg
    14,4 KB · Sett: 14

erlsae

Medlem
Jeg vet ikke hvordan Domeneshop sitt system er, men på Host1 må egenerklæringen ved kjøp av (.no) sendes til de, som så tar seg av registreringen.
 

Tony J

Alle skal få
ProIsp.no anbefales på det sterkeste her i gården. Helautomatisert er en selvfølge i 2014. At de koster et par tiere med i året er egentlig ganske ubetydelig med mindre du har hundrevis av domener. Kvalitet og support er også noen viktige ingredienser.
 

Stoppet

Banned
ProIsp.no anbefales på det sterkeste her i gården. Helautomatisert er en selvfølge i 2014. At de koster et par tiere med i året er egentlig ganske ubetydelig med mindre du har hundrevis av domener. Kvalitet og support er også noen viktige ingredienser.

Enig i at ProIsp er dyktige. Men det er bedre å samle domenene sine på domeneshop.no, som er nummer en på dette, og heller peke domenet til webhotellet du bruker. Da er du mye friere hvis du bytter leverandør. Da bare endrer du navnetjenerne på domeneshop og peker de til det nye webhotellet.
 

kaieivindm

Member
De av dere som bruker Domeneshop, har dere problemer med at noen ganger om dagen så tar det en 5-10 sekund å laste inn websiden deres?

Vist jeg er innom en webside som jeg har hos Domeneshop, har jeg slike "hikk" en 5-8 ganger dagen. Frytkelig irriterendes.
 

Stoppet

Banned
Vist jeg er innom en webside som jeg har hos Domeneshop, har jeg slike "hikk" en 5-8 ganger dagen. Frytkelig irriterendes.

Da ville jeg byttet leverandør på webhotell, men beholdt domeneshop som registrar. De fungerer utmerket som det, men har hørt at de ikke er så bra på selve webhotell delen.
 

kaieivindm

Member
Da ville jeg byttet leverandør på webhotell, men beholdt domeneshop som registrar. De fungerer utmerket som det, men har hørt at de ikke er så bra på selve webhotell delen.

Hva er webhotel anbefalingene da? Ser mange nevner ProISP?

En ting er at websidene er treg hos Domeneshop, men det overasker meg at en så stor bedrift ikke har helgevakt. Er det som irriterer meg mest.

Men ellers ser jeg nok for meg at det er lurt som du sier @Nettverten at jeg beholder domenene der, og peker bare videre.
 
Topp