Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Veldig kommerst men bra gratis innhold fra Norge?

kongen

kongemedlem
Omtrent samme opplegg som pressemeldinger.no

Stort sett bare "spam" fra seo-byråer...
 

TorsteinO

Art Director & grunder
ang 365publish - en fyr som tidligere jobbet hos purehelp ringte meg ang dem for litt siden, siden han nå jobbet der. Prøvde et abo hos purehelp en stund for noen år siden, og denne fyren prøvde da å fortelle meg at de sendte meg et par hundre besøk pr måned, men at det var noe med google analytics som gjorde at de ikke ble plukket opp, for analytics viste et ensifra tall pr måned. Jeg trodde ikke spesielt på det han sa, men han mente at jeg burde prøve en annen tracker i stedet, den skulle visstnok spore dem bedre, mener det var extremetracking.com, så siden jeg allerede hadde betalt for et år eller noe prøvde jeg den like gjerne. Oi, enda lavere tall, og da hadde han egentlig ingenting mer å si.

Så da han ringte meg igjen nå for kanskje et par mnd siden spurte jeg om han hadde noen gode argumenter for hvorfor jeg skulle stole på han nå, etter å ha blitt tatt på fersken i å juge meg rett opp i trynet tidligere. Det måtte han bare innrømme at han ikke hadde. Så - lang historie kort - jeg stoler ikke på 365publish for en femmer, og er ikke interessert uansett hva de måtte tilby (har ikke engang sjekka).
 
Topp