Kjapp og trygg hosting for Wordpress

En underside har forsvunnet i Google

antidote

Medlem
Hei!
Jeg har en nettside som rangerer nokså godt i Google, alle sidene er rangert og vises som regel på første side i søkeresultatene. For 16 dager siden skrev jeg en side som jeg ønsker skal rangere godt. "Konkurransen" på det søkeordet er relativ lav, med tanke på at jeg allerede er over de sidene som vises på andre søkeord/artikler. Jeg har bygget 10 linker tilbake til artikkelen fra sosiale medier, blogger og artikkeldatabaser. (Disse bloggene blir faktisk vist på søkeordet)

16 dager etter er den ikke indeksert på søkeordet i det hele tatt. KUN når jeg søker på hele adressen. Har sjekket med webmaster tools, den sier ingen feil.
Hva har skjedd?
 

Mango

Medlem
Jeg har opplevd at det har tatt opptil 2 mnd før en page blir indexed.

Ville ha smurt meg med litt tålmod en liten periode til.

Mvh,
 

tradingnorway

New Member
Google bruker lenger tid nå enn tidligere på å relatere sider til nøkkelord.

Selv dersom du lager en Wordpress-blogg på Wordpress.com, vil det gå lang tid. Siden indekseres raskt, det er ofte bare å dele den på Google Plus eller tweete den. Det kan du se dersom du søker på URL eller site:URL. Da vet du at den er indeksert. Senere vil den komme opp, dersom den er relevant for søkeorder, når noen søker etter søkefrasen du prøver å ranke for.

Dersom siden din får en penalty (ikke-algoritimisk) får du advarsel i Webmaster tools. Dersom siden din er indeksert i Google er det helt OK vanligvis ...
 
Topp