Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Har du eller skal du kjøpe Facebook likes? To baad

Jens1986

Medlem
Personlig mener jeg det er bedre å ha 10 ekte likes enn 10,000 kjøpte. Er jeg helt på jordet her; at det kan være positivt å ha jukse-likes?
Ja, i noen tilfeller.

Og det har aldri vært noen ulempe med å ha det heller. La oss si du kjøper 10k likes fra India for å få noe til å se populært ut som skal markedsføres i Norge. Da blokkerer du alle med indisk språk på Facebooksiden din, og da er det i praksis bare antall likes som er forandret.
 
Ja, i noen tilfeller.

Og det har aldri vært noen ulempe med å ha det heller. La oss si du kjøper 10k likes fra India for å få noe til å se populært ut som skal markedsføres i Norge. Da blokkerer du alle med indisk språk på Facebooksiden din, og da er det i praksis bare antall likes som er forandret.

Ok, så det er en slags "skryte"-greie?

"Hey, dude! Check out all my likes!" :p

Jeg ser ikke helt grunnen til at du vil at en side kun skal SE populær ut. For å få noen til å annonsere hos deg? Isåfall er jo det svindel og bedrag. For troverdighet? Ok...kan se den.

Uansett ville jeg helst hatt få ekte enn mange falske. Men det er min personlige smak.
 
Jeg ser ikke helt grunnen til at du vil at en side kun skal SE populær ut. For å få noen til å annonsere hos deg? Isåfall er jo det svindel og bedrag. For troverdighet? Ok...kan se den.

Det ser litt stusselig ut med tre likes, og det er trolig også lettere for folk å like en side med et par hundre likes.
 
Topp