Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Vad kostar en äkta Facebook like för er?

Hej

Jag undrar vad ni brukar betala på ett ungefär när ni kör annonser på Facebook. Jag kör lite reklam på facebook och min kostnad är ca 5 kr per like. Det är helt okej pris tycker jag, nu kör jag auktioner på facebook så jag är enbart ute efter aktiva/äkta likes, fyller ingen funktion för mig att få in likes enbart för sakens skull..
 

Steven

Member
Kommer litt annpå marked og intensjon.

Mener du facebook like på selve annonsen eller siden? Tenker du nevner det sistnevnte.

Man kan vel ikke sette en pris på en like. Alle "likes" er forskjellig. En veldig AKTIV like er en veldig etterspurt like som går opp i pris. Hadde gledelig betalt 20kr for en veldig aktiv like. For i lengden er det en god investering. Igjen kommer dette helt annpå marked og bransje.

En like for starbucks og en like for Arbeiderpartiet er to forskjellige likes som ikke kan settes en verdi på. Jeg tror ikke på at det finnes en formel.

Men i gjennomsnittet ville jeg tippet på rundt 5-10 kr,-

Hadde gjennomsnittspris på en klikk annonse til 0.44,- med 573 klikk, som ga meg en god del konverteringer da jeg traff godt. Vet at det ikke var det du var ute etter.

Linker til denne:
http://www.quora.com/What-would-be-considered-a-good-cost-per-fan-Like-in-Facebook-advertising - Om pris per like.
 
Er faktisk nede i 1,08 kr pr liker på en annonse jeg har kjørt ;)
Det måste ses som väldigt bra, 1,08 kr har jag aldrig haft :) Jag är fast i 5 kronorskategorin, fast nu är ju de likes jag får väldigt aktiva och kommenterar på min fb, finns de som kommenterar upp till 50 gr per dag. Då är ju inte 5 kr så farligt.
 

Frode

Medlem
Her er for en kampanje jeg kjørte for noen uker siden:

Innleggsengasjement
3518
Rekkevidde
32 077
Frekvens
1,29
Totalt forbruk
€ 251,62
Gjennomsnittskostnad per Engasjement på innlegg
€ 0,07
 

picxx

Well-Known Member
Ingenting... jeg har aldri betalt for markedsføring og er usikker på om jeg noengang kommer til å gjøre det :)
 

T SL

Active Member
.05€--.10€ etter at kampanjen har kjoert en stund, for Amerikanske og EU-sider. 5 kroner er dyrt for en like.
 
Topp