Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Mentor / opplæring på scrapeboks

Søker etter en som er expert på Scrapeboks.

Opplæringen foregår ved Teamviwer og skype.

Ønsker å få satt opp raske proxyer / VPN for scraping.Kan godt betale for proxyer dersom du vet om noen gode sider.

I første omgang må du lære meg på lokal epost scraping.

Ønsker at vi blir enge om en pris pr time på opplæring. Betaler deg fortløpende. Noen ganger vil det bare bli korte spørsmål, og da foreslår jeg at det blir 15 min som er mnste henvendelse om det bare er kort spørsmål. Så samles det opp til en time.

Scrapeboks har veldig mye å by på. Men starter med vpn/proxy oppsett og lokal scraping på sitt beste
 
jo det gjør det, men jeg vet at jeg kommer raskere til målet med opplæring via teamviwer på en som er expert på email scraping
 
Men husker du dette med oppsett av VPN og hvor jeg kan finne en god gjerne betalt kilde til gode proxier slik at ikke googel stopper meg eller?
 

beatngu

Member
Er litt gammel denne posten,men kanskje du fortsatt trenger hjelp.
Jeg er en expert i blackhat seo,grayhat seo og whitehat seo,jeg lager selv seo tools som scrapebox.
Til scrapebox trenger du private proxy's,public proxy slutter å virke etter noen minutter og du har stor sjanse til å bli blacklisted.

VPN er heller ikke en god løsning for scrapebox pga du må skifte ip hele tiden og viss noe går gale så viser din ekte ip å du vil bli blacklisted.

Det er en stund siden jeg har brukt scrapebox siden jeg lager mine egne seo softwares,men viss du fortsatt trenger hjelp så kan du send me en PM.

Viss scrapebox blir for avansert til ditt bruk så kan jeg lage noe som er lettere å bruke.
 
Topp