Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nyhetsbrev program

duppsko

Medlem
I dag bruker vi en selvlaget løsning for å sende ut nyhetsbrev. Denne er veldig treg, nyhetsbrevene blir ikke særlig pene og vi ønsker derfor å finne en ny løsning.

Vi driver ikke med salg av produkter, men promovering av norske kultur, kunst, film, musikk osv osv.
Så nyhetsbrevene må gjerne se visuelt pene ut, samt at tante sofie finner systemet brukervennlig.

Har dere noen forsalg?
 

duppsko

Medlem
Vi sender ut til ca 2000 eposter èn gang i månenden.
Det viktigste er ikke at det er gratis, men at nyhetsbrevet ser visuelt fint ut.
 

Raymond Bakken

New Member
Litt sent svar men om du fremdeles er på leting og ønsker et Norsk nyhetsbrev program så sjekk ut siden http://braepost.no/
Jeg jobber Make Newsmail som er en av medlemsbedriftene i Bra E-post og jeg gir deg gjerne en gjennomgang og opplæring i vårt program. Ta kontakt eller registrer en gratis konto på nettsiden vår.
 

Liandrian

Medlem
Vil forøvrig påpeke at Mailchimp viser via våre nåværende kunder at de hadde en 60-80% spamrate når de benyttet seg av masseutsendelse-funksjonen.
 

Liandrian

Medlem
Tonny: Vi så på de benyttede mailadressene som man sendte ut til enten det var Gmail, Hotmail eller egne mailadresser. At 60-80% havnet automatisk i spamfilteret via Mailchimp sin løsning. Ved at avsender-server er merket av Google for spam. Appsys hadde en litt lavere rate, men prinsippet var fortsatt det samme.

Denne testen hadde vi med kunder som benyttet seg av Mailchimp, mens de fikk teste vår tjeneste gratis slik at vi hadde et sammenligningsgrunnlag. Og kunne si med sikkerhet at det vi leverer har noe for seg.
 

Liandrian

Medlem
Vil påpeke at det ikke var for å "stirr things up" og om jeg fremstod som veldig besserwisser så beklager jeg det (leste tidligere postinger og så at det kunne fremstå slik).


Tonny & Kongen: Vi gjorde en test ved å sende samme budskap gjennom Mailchimp først (Kunden hadde Mailchimp Pro) også hentet programmerne hos oss den samme informasjonen fra samme utsendelse fra oss. Dette var før min tid i 365publish , men det er ihvertfall slik jeg har fått det forklart. Har dessverre ikke helt den tekniske innsikten slik at jeg vet nøyaktig hvordan dette ble gjort. Og hvorfor vi leverer med en høyere rate kan jeg dessverre ikke forklare helt i spesifikk detalj.
Det kan ha noe med at vi er et nytt firma og derfor ikke har den samme historikken til de andre mer etablerte leverandørene kanskje?

Jeg regner jo med at både Appsys og Mailchimp har tenkt på den samme forsinkelsen mellom hver mail og ikke minst har sørget for at systemet/logistikken (spam-score etc) er optimalisert for å kunne nå ut til flere adresser.

MEN vi så eksempler på det motsatte... (ref.testen over)

Så om dere er intr i en løsning som går på sosiale medier, hjemmeside, nyhetsbrev OG pressemelding. Så ikke nøl med å ta kontakt.

Det det til syvende og sist handler om er synlighet. Hvis noen er interessert i det produktet dere leverer, så bør dere synes for at de skal handle hos dere.
 
Topp