Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ris/ros til nettbutikken min

Loppekassen

New Member
Jeg er helt fersk på nettbutikk, linker, oppsett og alt.. men jeg har knotet til noe da..
I min omgangskrets er det ingen som kan hjelpe meg, så jeg har gjort alt på egenhånd..

Jeg hadde blitt så takknemlig om noen her kunne sett på nettbutikken min, og gi meg tips til hva jeg kan forbedre, og hva jeg må satse mer på. Si gjerne om du tror dette er en butikk som har potensiale til å utvikle seg til å bli noe stort eller ikke :)

på forhånd takk!

Om du liker facebooksiden min i tillegg, er jeg evig takknemlig. Og jeg kan evt gjøre det for deg også :)

Nettbutikken min: www.loppekassen.no
 

i-net

Medlem
Liker:
- Det generelle fargevalget på siden mtp. målgruppen.
- Forsøket på å ha kategorier på forsiden som leder inn til ulike produkter og undersider.
Det kan fungere bra og gjøre det lettere å finne fram. Dessverre er ikke det du har plukket fram av kategorier særlig heldig. Se et bedre eksempel her på det å ha kategorier på forsiden, og det du vel prøver å gjøre: http://bit.ly/1FJhpTx
- Menyene er greie nok, selv om det helhetlig blir rotete.

Liker ikke:
- Ikke responsivt design.
- Ikke noe poeng å ha sånn "velkommen tekst" i bunn.
- Generelt rotete inntrykk av tekst og bilder.
- Bildekvaliteten på noen av bildene der kunne enkelt vært fikset. Ser ikke bra ut.
- Plasser heller info om fraktpris og det i sidekolonnen, og ikke inne i logoen. Ser ikke bra ut.
- Litt merkelig valg av kategorier. Burde vært samlet mer i underkategorier der.
- Det med at kunder må registrere konto før man får lov å handle er ikke bra. Så aner ikke hva slags betalingsmuligheter man har i butikken din, men det må gå ann å handle enklere enn dette.


Skjønner jo at du er helt fersk, men var min korte tilbakemelding i alle fall.
 
Sist redigert:
Topp