Kjapp og trygg hosting for Wordpress

FMNorge.com trenger teknisk kompetanse

MariusB

Skaper & Idémaker
Heisann!

Selskapet jeg er daglig leder for har nylig tatt over driften av den norske Football Manager 2015-supportersiden FMNorge.com. Nettsiden/forumet har i årevis vært den ledende norske siden om Football Manager, og siden jeg selv er en enorm fan av spillserien er det er spennende utfordring å drive denne videre.

Jeg trenger imidlertid teknisk kompetanse til å hjelpe med å lage en ny versjon av FMNorge.com, som både burde være responsiv og generelt mer fremoverlent enn dagens løsning. Det er også å foretrekke å ha en fast samarbeidspartner i forhold til utvikling av siden i fortsettelsen.

Interessenter kan ta kontakt på PM, evt. e-post marius alfakrøll mediainvest dott no.
 

Steven

Member
Heisann!

Selskapet jeg er daglig leder for har nylig tatt over driften av den norske Football Manager 2015-supportersiden FMNorge.com. Nettsiden/forumet har i årevis vært den ledende norske siden om Football Manager, og siden jeg selv er en enorm fan av spillserien er det er spennende utfordring å drive denne videre.

Jeg trenger imidlertid teknisk kompetanse til å hjelpe med å lage en ny versjon av FMNorge.com, som både burde være responsiv og generelt mer fremoverlent enn dagens løsning. Det er også å foretrekke å ha en fast samarbeidspartner i forhold til utvikling av siden i fortsettelsen.

Interessenter kan ta kontakt på PM, evt. e-post marius alfakrøll mediainvest dott no.

Hei, MariusB!

Ta kontakt med http://henrikjakobsen.no. Meget dyktig webutvikler !
 

MariusB

Skaper & Idémaker
Takk for tipset Steven! :)

Ja, det er sikkert en passe stor jobb Dostojevskij. Uten at det nødvendigvis er veldig revolusjonerende ting som trenger å gjøres med siden. Jeg er en stor fan av Football Manager og FMNorge selv, og det er en del av motivasjonen til å drive siden videre.
 
Hvordan gikk det med denne oppdateringen? Jeg spør siden dere benytter IPBoard og det burde være ganske kurant å oppgradere til nye IPS 4.0 - eller 4.1 som nå betatestes.
 
Topp