Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Affiliate på nødhjelp

pleb

Medlem
Annosørene popper opp og forsvinner i et meget kjapt tempo i denne bransjen. Er det noen som har noen idé om hvor man kan finne dem per dags dato?

Ser at Adservicemedia og Tradedoubler ikke har noen.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Noe av problemet til noen/flere av disse fadder-programmene var at det kunne ta månedsvis å få godkjent leads. Dermed ble kanskje ikke økonomien i dette tilfredsstillende for noen av partene?
 

pleb

Medlem
Noe av problemet til noen/flere av disse fadder-programmene var at det kunne ta månedsvis å få godkjent leads. Dermed ble kanskje ikke økonomien i dette tilfredsstillende for noen av partene?

Da jeg gikk inn og sjekket "pending leads" på Adservicemedia fant jeg følgende hos Unicef:

2013-12-19 00:12:01

Et og et halvt år....

Så jo, du har nok et poeng.
 

hvoslef

Student
Litt off topic.

Har lett etter affiliater selv, som annonsør og ikke publisher.

Er på utkikk etter en affiliate som ønsker annonsører i bransjen elektro. Har en høyt konverterende nettside hvor jeg tilbyr kr 100 per ordre. Totalpris per produkt er 344,- og jeg selger utelukkende på faktura.

Har snakket med AdService uten noe resultat enda.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Litt off topic.

Har lett etter affiliater selv, som annonsør og ikke publisher.

Er på utkikk etter en affiliate som ønsker annonsører i bransjen elektro. Har en høyt konverterende nettside hvor jeg tilbyr kr 100 per ordre. Totalpris per produkt er 344,- og jeg selger utelukkende på faktura.

Har snakket med AdService uten noe resultat enda.

Vil tro det er mange som er på jakt etter "elektro"-annonsører - selv om dette kun er snakk om ett produkt, vil jeg tippe? Det er jo nok av andre affiliatenettverk som kan forespørres?
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Da jeg gikk inn og sjekket "pending leads" på Adservicemedia fant jeg følgende hos Unicef:

2013-12-19 00:12:01

Et og et halvt år....

Så jo, du har nok et poeng.

Hadde også noen slike eldgamle leads liggende, måtte med jevne mellomrom purre på for å få avklart pending hos AS gitt.
 
Topp