Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Norges største nettsted for gitarister selges

kianus

New Member
Hei!
Gitarnorge.no - norges største nettsted for gitarister selges.
Historie helt tilbake til 2003.

11600 registrerte medlemmer.
Omlag 20 nye medlemmer i uka.
ca 41000 unike i mnd.

Store inntjeningsmuligheter for rett person. Vi har hatt overskudd på over 100 000 i året uten å jobbe for det. Annonsører har kommet til oss.
Prisantydning: 200 000,-

Ta kontakt for mer info.
 

kianus

New Member
Hei og takk for svar!

"Vi har hatt overskudd" er ikke det samme som "vi har" :)
Det siste året har det ikke vært mye annonseinntekter, men vi har heller ikke jobbet med annonsørene etter at avtalen deres har gått ut.

Inviterer interesserte til å sende privat melding for mer info.
 

Steve Cash

Medlem
Dette er i alle fall et godt forum, like viktig og nyttig for gitarister som webforumet er for folk som jobber med nettet. For meg som er en ganske ukyndig gitarist er det et helt nødvendig forum når jeg lurer på noe, så jeg håper sterkt at det videreføres. Det er mye bra informasjon å søke opp der, og jeg har alltid fått god hjelp av andre brukere når jeg har spurt om noe.

Den som har peiling på forumdrift (og helst gitar i tillegg) bør kunne få noe bra ut av dette. 200 000 høres mye ut, men det får jo bli en forhandlingsak mellom selger og kjøper.
 

kianus

New Member
Forumet er meget aktivt og det sitter mange folk med kunnskap der, som er innom hver eneste dag.
Jeg startet det opp i sin tid da det var mangelvare på et slikt forum, og etterhvert vokste dette til å bli det største i Norge.
 
Topp