Kjapp og trygg hosting for Wordpress

PHP-system: Kontraktsignering- og arkiv

Hei,

Har forsøkt å så godt jeg kan beskrive et oppdrag på et lite system jeg ønsker.
Jeg er ute etter et system hvor vi kan få kunder til å signere kontrakter automatisk. (Standardkontrakter, med enkelte variabler som ulikheter såklart).

Kort forklart:
- Et system hvor vi fyller inn noen få kundedata, hvor så en standardkontrakt opprettes og en eksklusiv e-post-link sendes kunde for elektronisk signering ved at en sjekkboks krysses av. Samt kontraksarkiv med oversikt.

Mer detaljert beskrivelse:
https://docs.google.com/document/d/1tpZW6FJBK_NdE5Tr4clKzrzaqQa5vI9-TSt4DEYW_vg/edit?usp=sharing

Det haster litt, så om det er aktuelt, må du ha tid til å starte ganske omgående.
Pris: Fortell meg hva du ønsker for dette. Vi er et seriøst foretak og sikker betaler.

Priser jeg allerede har fått ligger mellom 1000 - 3000,- kr. Har ikke valgt noen til å utføre dette enda, så kom gjerne med et pristilbud til olephb@trollheimendesign.no eller kontakt meg på facebook.
 

webfyr

Medlem
1000-3000 for komplett signeringssystem høres ganske vilt ut. Med mindre du snakker om timeprisen. Da må det isåfall være en student eller lignende som ønsker å lære seg programmering og hvor man får med en del bugs. Ville nok tatt minst 15-20.000 eks. mva selv.
 

xdex

Medlem
1000-3000 for komplett signeringssystem høres ganske vilt ut. Med mindre du snakker om timeprisen. Da må det isåfall være en student eller lignende som ønsker å lære seg programmering og hvor man får med en del bugs. Ville nok tatt minst 15-20.000 eks. mva selv.

Du kan smekke sammen denne løsningen på 4-5 timer, enkelt og greit. Bruk laravel/yii så har du gjort halve jobben allerede. Mange dyktige studenter som gjerne vil tjene noen kroner utenom de få kronene de ellers har å rutte med. Men ja, tror ikke prisen står i stil med hva en bedrift ville tatt, så har de også langt flere kostnader å dekke.
 
Topp