Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Akseptabel responstid?

stigolsen

Member
Hei,

Finnes det noe dokumentasjon/undersøkelser på hva som er akseptabel responstid? Altså, hvor lenge en bruker gidder å vente på å få komme inn på en hjemmeside?

Stig
 

stigolsen

Member
Hei, og takk. Jeg er klar over disse. Det jeg ønsker er som jeg skriver over å finne ut om det er gjort undersøkelser på hva som er akseptabel responstid. 1 sek, 5 sek?

Stig
 

beatngu

Member
Hei,
Det som er normalt er 1-3 sek.
Det er ikke et fast nummer som du kan forholde deg etter så viss du klarer å få det ned til 1 sek så er det svært bra,men har du en side som lader mye bilder eller filmer så er det ikke alltid mulig å få ladetiden ned til 1 sek.

Så viss du skal forholde deg til tall så blir vel det beste mellom 1 og 3 sek det er det som er godt i følge diverse tools som jeg kjører for å sjekke farten på siden min.
 

xdex

Medlem
Med en gang du føler du venter, har det gått for lang tid. Tror også de færreste venter lengre enn 10 sekunder. Mennesker hater å vente, få god flyt og at siden laster i samme stil som de andre store nettsidene, er innafor. Med en gang du trenger en loading beskjed, eller vennligst vent tekst.. Har du gått på en smell!
 
Topp