Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Facebookannonsering belastes driftskonto løpende - men hva er Facebooks kontonummer?

Tiurfot

Member
Driver nettbutikk og har nettopp fått i gang integrasjon mellom banken og regnskapsprogrammet. (DNB/VISMA). Problemet er at nå krever regnskapsprogrammet en mer utfyllende bskrivelse av leverandøren Facebook, blant annet kontonummer.

Jeg finner ikke noe FB-kontonummer i nettbanken selv om pengene stadig overføres dit, bare referansenumre.

Andre som har nettbutikk her som kan si noe om hvordan dette kan løses? Slik det er nå nekter regnskapsprogrammet meg å registrere flere bilag på FB før opplysning om kontonummer er utfylt.
 

Tiurfot

Member
Takk for svar. Etter integrasjonen ble innført krever VISMA at jeg skriver inn et kontonummer i Leverandøropplysningene om FB. Uansett om jeg velger kortbetaling eller kontant.

Feilmelding ved valget KONTANTbetaling er slik:

Det finnes 1 feil
Du må angi en bankkonto som leverandøren skal betales gjennom.


Feilmeldingen ved kortbetaling ser slik ut:

Skjermbilde-2015-10-10-kl.-13.42.12.png
 

Tiurfot

Member
.. har prøvd alle alternativer - selv kontantbetaling krever konto :-/ Må ringe DNB/Visma på mandag ja. Har oppdaget et par andre hindre også som gjør at en slik integrasjon ikke går så smooth som forhåndsinformasjonen skulle tilsi.

Da er i hvert fall andre som vurderer integrasjon advart - ting går ikke helt på skøyter fra dag 1, selv om det kanskje blir bra til slutt.

Takk Tonny.
 

Tiurfot

Member
Ja HanneSol, det ble løsningen. Å fake et kontonummer går bra.

Og, etter siste oppgadering nå i oktober må man ikke ha IBAN/IBAC nummer når man registrerer utenlandske leverandører. Det finner man ut etter å ha banket hodet i veggen et par timer... Det står ikke noe sted - det må man oppdage selv :-/

Takk for hjelpen.
 
Topp