Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Skal du bli med på Black Friday og/eller Cyber Monday?

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Der var det vel skjermen det dreide seg - jeg sitter foran PC'en :)
 

zapotek

Medlem
Det nye nå er "Black Friday hele uka"... :eek:

Er vel bare et tidsspørsmål før noen kommer opp med kampanjen "Black Friday hele året".
 

Britta

stoffdronning
Det nye nå er "Black Friday hele uka"... :eek:

Er vel bare et tidsspørsmål før noen kommer opp med kampanjen "Black Friday hele året".

Ja, har også, men bare på fredag. Hadde en plagsom kunde på FB som insisterte hvorfor vi på liv og død måtte ha Black Friday og til slutt svarte jeg bare: for å si det som det er, hvis en del av handelsbransjen bestemmer seg for å ha noe er det på et tidspunkt ikke frivillig til å være med *lol*.

Så vi kjører både i butikk og nettbutikk, men bare på fredag. Holder kortene tett på brystene om tilbudene - stortsett fordi jeg ikke får bestemt meg om jeg vil ha fri frakt, kampanje på stoffer eller på hele nettbutikk *rofl*.
 

Beergear.no

Medlem
Om noen nettbutikkeiere her inne har noen gode tilbud, kan jeg godt legge de inn i denne posten;) http://nettgrunder.com/black-friday-2014

Legg gjerne inn noen tilbud fra Elektronikk og gadgets og Billig dyrebutikk på nett om du gidder.
Hos dyrebutikken kommer du rett til tilbuds siden og hos samok finner du de fleste tilbud på førstesiden og under Mini PC. Blir takknemlig om du gidder legge til noe!

Om du bare skal legge inn et produkt har dette USB kamera / Endoskopet gått bra siden vi startet å kjøre tilbud på det: Billig Endoskop USB kamera
 
Topp