Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Er sedo.com til stole på?

HPF

Medlem
Ble kontaktet av en Account manager fra sedo.com for litt over en uke siden. De hadde en klient som var interessert i et domene jeg eier.

Brukte et kvarters tid på sjekke dem opp og fant ut ymse ting. Stor aktør men mange negative tilbakemeldinger. Jeg sendte avgårde en høy pris så jeg kunne bli kvitt dem først som sist. Overraskende kom de tilbake i dag med et motbud som iofs er bra.

Men....jeg er skeptisk til sedo.com. Noen her som har erfaringer med dem?
 

stocks

Medlem
Har solgt et domene gjennom sedo for et par år siden (ca. $3000) og hadde ingen problemer med de. Brukte sedo sin escrow løsning for enkel og sikker betaling ved overføring av domene.
 

kami1337

Medlem
Gode erfaringer med sedo, eneste jeg kan påpeke som negativt må være at jeg hadde en lavere inntekt da jeg parkerte domener hos dem i forhold til andre. Da også med SedoPRO account. Ellers helt topp.
 

HPF

Medlem
HPF: Hadde du domenet parkert hos de eller var det en cold call?
Domenet var ikke parkert hos Sedo. Fikk en epost som jeg besvarte ved å kun skrive summen jeg ville ha. Regnet som sagt ikke å høre mere fra ham men han kom tilbake med et motbud.

Har sjekket opp så langt jeg evner og det ser forsåvidt legitimt ut men er veldig mye negativt om Sedo på nettet.

Takk til dere andre for svar.
 

Bjørn

Domenespekulant
Tar litt tilbake det jeg skrev sist. Har nå ventet snart 3 uker på penger fra et salg via Sedo. Kjøper bruker utrolig lang tid å bekrefte hver minste ting, så ting drar ut og ut. Nå har endelig WHOIS oppdatert seg og alle kan se ny eier, men selv ikke nå vil Sedo betale ut, før kjøper har bekreftet nok engang at han har domenet. Håpløst...
 

HPF

Medlem
Har nå ventet snart 3 uker på penger fra et salg via Sedo. Kjøper bruker utrolig lang tid å bekrefte hver minste ting, så ting drar ut og ut.
Jeg mottok betalingen igår så det gikk relativt problemfritt for mitt vedkommende.
 

romeo

Medlem
Tar litt tilbake det jeg skrev sist. Har nå ventet snart 3 uker på penger fra et salg via Sedo. Kjøper bruker utrolig lang tid å bekrefte hver minste ting, så ting drar ut og ut. Nå har endelig WHOIS oppdatert seg og alle kan se ny eier, men selv ikke nå vil Sedo betale ut, før kjøper har bekreftet nok engang at han har domenet. Håpløst...

For .no domener er dem avhengig av kjøper's bekreftelse.

efoto.no ??
 
Topp