Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Komplett nettbutikk med stort potensiale selges rimelig

Rismoen

Medlem
Nettbutikken er satt opp på både norsk (.no) og engelsk (.com) hvor valutaen endrer seg automatisk basert på hvilket land brukeren befinner seg i.

http://stylecoss.com
http://stylecoss.no

Fortjenesten på klokkene ligger på rundt 700-800,-
Klokkene kjøpes inn for 600 SEK + 300 SEK i frakt (worldwide). Varene blir sendt direkte fra leverandør i Sverige. Avtalen med leverandør følger med.

For å ta et eksempel, så har karen som driver butikken mylapel.no solgt samme klokker for over 1 mill NOK i 2015. Det er mye potensiale, særlig om du satser worldwide.

Jeg har ikke prøvd å markedsføre butikken enda, men jeg vet man kan tjene gode penger med en solid Adwords og Facebook kampanje.

Bud over 10 000,- vurderes, selger du 15 klokker så har du tjent inn dette.

Jeg har andre prosjekter som krever all min tid, så derfor selges denne rimelig. Alt er ferdig satt opp, så du kan starte rett på markedsføringen. Det koster deg ca. 300-400,- i mnd å drifte butikken via Shopify.

Tar i mot bud helt til fredag klokken 21:00.
 
Sist redigert:
Du skriver på nettsiden:

" Det kan påløpe eventuell toll eller importavgifter ettersom varene sendes fra vårt lager i Sverige. Vi tilbyr full toll- og momsrefusjon! Ta i slike tilfeller kontakt med oss, så refunderer vi deg eventuell toll og avgifter i etterkant. "

Hvordan gjør dere dette?
 
ok... du har jo alt krevd inn mva da produktet ble solgt. Eventuell refundert mva trekker du i fra i regnskapet ditt? Det tilkommer 146 kr i postens tollbehandling også da. Dekker dere det også?

Når det selges en klokke til 1790,- inkl mva, vil papirene som følger med fra Sverige oppgi en pris på 1432,- ?
 

perksp

Member
Har leverandør noe minimum antall for innkjøp til eventuelt eget lager? Rask levering fra leverandør? Syntes dette virker som et spennende prosjekt, send gjerne mer informasjon om du har på pm :) (om ikke solgt)
 

jigge

Medlem
Greit å vite: William Strouch er en kopi av Larsson & Jennings sine klokker. Hva slags konsekvenser dette kan ha for den nye eieren er jeg usikker på.
 

Vedlegg

  • Skjermbilde 2016-04-18 kl. 19.57.08.jpg
    Skjermbilde 2016-04-18 kl. 19.57.08.jpg
    412,3 KB · Sett: 17

Stoppet

Banned
De er vel begge kjøpt fra samme leverandør i Kina, bare med eget merkenavn/logo?
 
Topp