Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Oppstart

VegardAnker

New Member
Ja.


Ja, kalendern er ikke korrekt norsk.



Den bekymringen bør dere ta på største alvor.

Det er ingenting som heter "kalendern" i korrekt norsk skrivemåte, ei heller om man setter sammen to ord til "bedriftskalendern". For meg utstråler det amatørarbeid, som det dessverre vil gjøre (for meg) på enhver side med stavefeil, masse grammatikkfeil, feil språk osv. Mulig jeg er flisespikkete.

Synes det er "slapt" å bruke som begrunnelse for feilstavelsen "bedriftskalendern" at "bedriftskalenderen" var opptatt - finn på noe bedre davel!!!
Flisespikkeri er fint, det er slik vi kan forbedre oss. Angående navnet tenkte vi at det er nettopp ett navn, og at stavemåten ikke nødvendigvis var så viktig, men jeg ser poenget ditt om at det virker amatørmessing. Takk skal du ha for ærlig tilbakemelding. :)
 

UN 1950

Member
Bedriftskalender'n er jo greit, så lenge slangen tydelig vises. En litt mer laidback profil som man kan klare å redde inn igjen.

Jeg har ikke vært på siden, så jeg kan ikke uttale meg om hvordan navnet funker i praksis ;)

Men det er alltids håp i hengende snøre..!
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Apostrof kan kanskje redde situasjonen, men førsteinntrykket vil uansett gjøre meg skeptisk dessverre.
 

VegardAnker

New Member
Sluttbrukeravtalen er ikke gyldig, det finnes ingen informasjon om hvem som er den juridiske motparten min her. Det finnes heller ikke opplyst noe annet sted, og hvem vil betale penger til noen som ikke viser hvem de er?
Nei, det er riktig. Vi oppdaterer dette før full lansering av tjenesten. Takk for tilbakemelding.
 
Topp