Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Introduksjon tilbud til vårt nye lagerhotell :)

NordicIQ

Medlem
Er dere i drift? Har ringt nummeret på siden deres og kommer ikke frem. Har sendt Mail via siden deres uten å få respons. Ikke god reklame for noen som skal konkurrere på kundeservice, eller er det kanskje mangel på kundeservice som gjør at dere kan holde lave priser

Jeg ser e-posten din - Skal svare på den ganske snart :) Vi hadde en del møter i går, det er grunnen til jeg først får svaret i dag :)

Angående telefonen - Så forsøkte vi å gjøre bruk av noe fancy system, som åpenbart ikke helt fungere, så jeg henter en mobil i dag og bruker det nummer på siden frem til vi får systemet opp å kjøre som det skal.

Vet du noe om når dere også tilbyr brev? Jeg har en kunde som kan være interessert i dette.

Vi tilbyr brev per 1/5 - Prisen kommer på nettsiden i dag eller i morgen. Men ganske enkelt så kommer prisen til å ligge på porto + 19-22 kroner alt etter hvilken gruppe man er i (0-250 = 22nok, 251-1000 = 21nok, 1001-2500 = 20nok, 2500+ = 19nok)
 

kianus

New Member
Hei!
Har kikket på siden deres og finner ikke noe konkret om brev enda. Gjelder de prisene du har skrevet her for brevforsendelser?
 

NordicIQ

Medlem
Er dette fremdeles oppe å går? Har ikke fått kontakt med bedriften...

Har vært hele systemet igjennom - Ikke noen feil eller noen som ikke er blitt kontaktet.

Men ja, vi er oppe å går, har veldig stor pågang av nettbutikker for tiden, så vi er veldig fornøyde :)
Flytter til 3600m2 om noen måneder da vårt nåværende lokale vil bli for smått ganske fort.

Har skrevet en beskjed til deg herinne, så finner vi ut hva du trenger.
 
  • Like
Reaksjoner: mra
Topp