Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Søker betatestere til rank tracker SEO-verktøy

Stormen

Medlem
Hei,

jeg jobber med Tiny Rocket Lab, som er et enkelt SEO-verktøy for webmastere. Tiny lanseres nå i Norge, med fokus på veldig sterke norske private proxies for crawling av søkeresultater.

I den forbindelse trenger vi noen betatestere, som kan hjelpe til med å teste verktøyet og komme med innspill til hvordan det kan gjøres bedre. Du skal selvfølgelig ikke jobbe gratis; hvis du signer opp med kodeord BETATESTER, så får du gratis overvåking av 100 keywords i 3 måneder.

I tillegg til dette søker vi også etter noen tech-bloggere som vil anmelde verktøyet, slik at vi får ut ordet til flere webmastere. De som anmelder verktøyet sitt på bloggen sin får gratis overvåking av 100 keywords i 6 måneder. Hvis du kjenner noen dette kan være aktuelt for, eller vil anmelde verktøyet selv, så si gjerne i fra.
 

T SL

Active Member
Fant ingen maate aa legge den koden inn paa. Kan du "oppgradere" meg manuelt?
 

hungpham

Medlem
Jeg prøvde i dag, men fungerte ikke det.

1. Jeg aldri opprettet en konto før. Men når jeg registrerte, viste det seg at min epost er eksistert.
2. Så ba jeg et nytt passord. Fikk passordet, men kunne ikke logg på: "Company is not activated yet - Please do so"
 

pleb

Medlem
Sjekk vedlegget mitt. Det forklarer hvor dere skal legge inn rabattkoden. Fikk nå 200 keywords over 180 dager. Klikk på "Have a discountcode?" - som for øvrig er en engelskformulering jeg ville endret, @Stormen ! :)

Men takk! Prøver ut tjenesten nå.
 

Vedlegg

  • Skjermbilde 2016-08-09 kl. 00.11.04.png
    Skjermbilde 2016-08-09 kl. 00.11.04.png
    27,4 KB · Sett: 12

lateral

New Member
Registrerte meg nettopp. Pluss for å fokusere på Norge, er ikke alle verktøy som er like gode for så små markeder.
 
Topp