Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Følgetråd: selger dyptgående artikler om økonomi

pleb

Medlem
Da jeg nylig har blitt ferdig med fem års økonomistudie med fra henholdsvis Danmark (bachelor) og Kina (dobbel mastergrad), har jeg opprettet et eget firma som drives fra utlandet. Jeg trenger penger, noe jeg tror jeg har funnet en løsning på: å skrive økonomirelaterte artikler (om personlig økonomi, kredittkort og lån).

I og med at det virker som folk aldri helt får nok av disse artiklene, så håper og tror jeg at jeg kan tilby "det lille ekstra". For hvis du er lei av samlebåndsartikler skrevet uten glød og fagøkonomisk kunnskap, så kan nok jeg hjelpe deg. Prisen per ord har jeg også satt lavt da jeg i sommer har satt av en del tid til å skrive disse artiklene. Jeg tilbyr artikler for 0,45 kroner per ord som allerede er ferdig skrevet.

Fordelene med å kjøpe disse artiklene er:

- De går dypere enn de aller fleste artikler som postes i denne nisjen. Mine artikler gir faktisk en verdi for sluttbrukeren. Jeg unngår å skrive typiske "Søk forbrukslån NÅ!"-varianter.
- Det gjøres research før jeg skriver hver artikkel, noe som illustreres ved at jeg bruker minst én dyplenke til en autoritetsside per post. Jeg liker det jeg skriver om, noe som er grunnen til at jeg selv ønsker å styre hvilke emner artiklene vinkles mot.
- Jeg bruker egne illustrasjoner og utregninger for å vise leseren at det ligger en del arbeid bak artiklene og for å faktisk løse et problem.
- Du tar null risiko ved å kjøpe artiklene. Om du ikke liker dem, så sender du en mail tilbake til meg innen 24 timer slik at jeg kan legge dem ut for salg igjen. Jeg stoler såpass på folk på dette forumet etter hvert at jeg føler vi kan ha en "Gentleman´s agreement" på det punktet.


De fire første artiklene er som følger:
- Reisetips: reis dit du får "valuta" for pengene

Beskriver sammenhengen mellom svingninger i valutakursen og nordmenns ferievaner.

- Guide for nybegynnere: slik lager du matbudsjett i Excel

Selvforklarende.

- Kredittkort for studenter: burde det anskaffes?

En ordentlig analyse av fordeler og fallgruver for studenter med kredittkort. Selgende, men realistisk.

- Kina - et foregangsland på betalingsløsninger

Historien om hvordan Wechat Wallet og Alipay har kriget om de kinesiske forbrukerne i flere år og hvordan utviklingen potensielt kan bli i Norge og Europa.

Selges samlet. Totalt antall ord er 2627, noe som gir en pris på 1182,- NOK.

Førstemann til mølla.
 

Vedlegg

  • Skjermbilde 2016-07-21 kl. 15.58.31.png
    Skjermbilde 2016-07-21 kl. 15.58.31.png
    145 KB · Sett: 18
  • Skjermbilde 2016-07-21 kl. 15.59.21.png
    Skjermbilde 2016-07-21 kl. 15.59.21.png
    159,2 KB · Sett: 16
  • Like
Reaksjoner: mra

pleb

Medlem
Fire nye artikler ute til salgs. Jeg tenkte å føre et litt mer "kommersielt" emnevalg denne gangen da det primært er aritkler om forbrukslån og kredittkort som er etterspurt i denne nisjen.

- Kredittkort og forbrukslån: Hva er billigst og "best"?

855 ord.

- Slik tjener du penger på kredittkortet ditt med cashback.

615 ord.

- Dette dekker kjøpsforsikringen med et kredittkort.

483 ord.

- Reiseforsikring gjennom kredittkortet: slik sparer du penger.

609 ord.

Prisen holder seg fortsatt stabil på 0,45 kroner per ord.
 

Vedlegg

  • Skjermbilde 2016-07-27 kl. 08.33.47.png
    Skjermbilde 2016-07-27 kl. 08.33.47.png
    92,1 KB · Sett: 17
Topp