Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Noen som vil ha gratis juice til sin julekalender?

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Kanskje det er noen av dere som har egen julekalender på nett i år? Det kan jo aldri skade med en liten, gratis artikkelsnutt fra Gjerrigknarken sjøl.

Jeg lover ingenting, men stikk inn på tipseskjemaet vårt og legg inn kalenderen din der: Tips oss om en sak | Gjerrigknark.com

Dersom din julekalender går gjennom mitt skarpe nåløye (mye avhengig av enkelthet og premie), vil den bli oppført på Julekalendere 2013 : Stor oversikt over kalendere og premier i løpet av dagen/morgendagen.

Og ja, Gjerrigknarken har ganske mange besøkende - det har nok mye med at det er søndag i dag også :p

(og hvis du trenger litt ekstra boost, så kan vi ordne det også - men da får du sende meg en PM).
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Henter opp denne tråden igjen fra i fjor. Tilbudet står ved lag også i år: Dersom du selv har en julekalender, så kan det jo ikke skade med litt gratis linkjuice fra min julekalenderoversikt.

Det enkleste for meg er om du slenger inn et tips via min tipseside. Ta gjerne med hva slags premier du har i kalenderen og hva man eventuelt må gjøre. Alle kalenderne blir manuelt sjekket av meg. Er de kjipe, kjedelige eller vanskelige, så gidder jeg ikke legge dem inn.

Husk at svært mange besøker min oversikt :) Høytidsdag #1 nærmer seg for mitt vedkommende.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Henter opp igjen denne tråden fra tidligere. Tilbudet og egentlig alt som står i previous posts står fortsatt ved lag :)
 
Topp