Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nyttig nettside for deg som vil teste nettsiden på alle enhetstyper

Stoppet

Banned
MobileTest.me kan du legge inn nettsideadressen og surfe på nettsiden din på flere typer mobiltelefoner og nettbrett. Det er en veldig bra hjelp til deg som vil sjekke/tilpasse hvor responsive nettsiden din er.

Jeg har ikke registrert meg og bruker bare den delen som er tilgjengelig uten registrering. Usikker på om/hva man får i tillegg ved registrering. Jeg bruker den hele tiden, og den har vært til stor hjelp når jeg endrer ting på nettsidene mine.
 

Stoppet

Banned
iPhone 5 er den nyeste iPhone der?
Vet ikke om utvalget er større om man registrerer seg. Men man har vel stort sett det skjermstørrelsesutvalget man trenger for å teste?
 

Stoppet

Banned
iPhone 6 og 7 har jo større skjerm enn 5'ern, så det er jo absolutt en fordel å kunne teste disse også.
Men det er jo noen andre telefoner der med større skjerm? HTC eller noe?
 

Stoppet

Banned
Men viser de dem likt? Her i huset hadde kona og ungene Samsung S III, men med forskjellige Androidversjoner, og ikke alt var helt likt på dem, selv om skjermene var like store og telefonene tilsynelatende like ...
Det er nok slik som du sier, men tenker at det hadde blitt en del valgmuligheter på den siden der hvis alle mobiltyper med alle OS versjoner skulle vært med. :)

Jeg synes hvertfall at den er grei å sjekke sidene på. Man ser raskt om noe er så lite mobilvennlig at det burde endres.
 

xdex

Medlem
Hvis denne siden kun emulerer diverse størrelser (gjengitt i pixler) er det vel strengt tatt unødvendig som @Tarjei sier.

Firefox = Ctrl + Shift + M
Chrome = F12 -> CTRL + SHIFT + M (jeg må bruke f12 (for å få opp console) før jeg kan bruke shortcut)

Langt lettere å gjøre dette mens du jobber med ett nettsted, istedet for å bruke ett annet nettsted og trykke på "10" knapper for å teste ulike størrelser.

Hvis denne tjenesten skal være aktuell bør den sende nettstedet til en ekte enhet (mobil/pad), ta bilde fra enheten, og sende tilbake til deg i retur. Litt av det samme som http://browsershots.org/ gjør, i ulike nettlesere.
 
Topp