Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvilken logo er DIN favoritt ?

Stoppet

Banned
Slik det ser ut nå ville jeg beholdt det. Det funker. For mye "kliss" det andre. Skal du selge logoen eller innholdet?
 

Stoppet

Banned
Dette er vel egentlig en dameblogg, så du bør nok høre mest på dem :)
 
Heisann
Takk for innspill, som nevnt over har kåringen vært på flere fora også i såkallte dameblogger :)
Så vidt jeg vet er det mange damer og menn i ulike forum også her.
Alle menn jeg kjenner liker kaker og eller desserter :) gjør du ?
 
Sist redigert:

Stoppet

Banned
Ja, jeg gjør det. Men hvis du ser på de fleste matblogger så drives de av kvinner. Jeg bruker naturligvis også slike blogger, men de fleste virker å henvende seg til kvinner. Og det er som regel de som blir størst :)
Og ordet sunnhet appellerer vel strengt tatt med til kvinner?

Mulig jeg tar feil, men jeg ville hvertfall henvendt meg hovedsakelig til kvinner med en slik side. Tror ikke menn er så lette å lokke med sukkersøte logoer ;)
 

Peter Barbulla

New Member
Heisann :)

Jeg er i gang med å få ordnet en ny logo til nettsiden www.sunndessert.no
I den forbindelse trenger jeg DIN hjelp til å avgjøre hvilken av disse 8 logoforslagene som fenger mest !
Hadde satt stor pris på om DU brukte et par minutter på å si din mening :)

https://99designs.no/contests/poll/igaco3


Jeg går ut fra at firmanavnet vil fokusere mest på SUNNhet, -sunne desserter altså. Da er cup cakes, kakebiter og pastellfarger å peke i feil retning. Det er ikke sunt, bare sukkertøy. Min klare favoritt er Nr.2. Dette er min subjektive mening, men dog basert på utdanning og erfaring. Logoen er grafisk og stilistisk ren og delikat, symbolsk riktig og den formidler et budskap som jeg personlig forbinder med firmanavnets intensjon.
God match ville jeg sagt,
... men så er det jo spørsmål hva du egentlig tilbyr, og hvem som er målgruppen.
 
Takk for konstruktivt svar :)
Den du tenker på er en av mine to favoritter !
Har fått inn litt over 140 stemmer så langt og disse samsvarer med mine 2 favoritter.
Avgjørelsen blir tatt/offentliggjort iløpet av helgen, så det er fortsatt mulig å stemme på sin favoritt :)
 
Topp