Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Jeg mangler gode priser og beskrivelser på ny nettside - Trenger hjelp

Stoppet

Banned
Jeg har satt opp en ny side for et regnskapsbyrå, men sliter med å finne gode beskrivelser/forklaringer på priser. Om noen føler for å gi noen tips så finner dere siden her (mangler forøvrig også noen fagartikler som er på vei):

ENRON Regnskap
 

Tonny Kluften

Administrator
Haha.
Jeg har laget et par slike, ikke like bra som denne da. Den ene var en internasjonal side som solgte alle mulige slags folk til arbeidskraft, altså nettversjonen av trafficking, og betale med PayPal. PayPal og diverse andre offentlige institusjoner var ikke veldig glade for den...
Men den viste grusomheten i trafficking ganske godt, akkurat som Rene sin viser hvordan en del firmaer faktisk driver regnskap og revisjon.
 

Stoppet

Banned
Da er prislisten på plass :)

Men jeg trenger litt flere tekster. Så om det er noen som føler for å skrive noen "fagartikler" som passer inn, så send meg en pris og forslag til tema. Det må naturligvis være i samme stilen som resten av tekstene på nettsiden.

Kanskje har du din egen humorside, eller satiriske nettsted og ønsker en link? Bytter gjerne artikler mot en link eller to.
 

Stoppet

Banned
Haha.
Jeg har laget et par slike, ikke like bra som denne da. Den ene var en internasjonal side som solgte alle mulige slags folk til arbeidskraft, altså nettversjonen av trafficking, og betale med PayPal. PayPal og diverse andre offentlige institusjoner var ikke veldig glade for den...

Mener du at du tok betalt for noe på disse sidene?
Ble du kontaktet av offentlige institusjoner?
Er sidene oppe enda? Har du link?
 
Topp