Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Få kunder til å like oss på Face

Satte opp en popup her om dagen, der folk som besøker butikken kan like oss på Face. Funker greit, men selve pluginen er litt crappy - jeg får feks ikke satt inn custom tekst a la "lik oss på Face for å følge med på hva som skjer" el.l.. Også usikker på om dette er den beste måten å gjøre det på - popups er jo som regel innmari irriterende og slikt.

Hadde det vært bedre med en boks i sidebar eller noe, der folk kan like siden? Hva med en Like-knapp i checkout?

Hører gjerne på erfaringer og slikt.
 

Turbo Heidi

Member
Det er mange måter å få FB-likes på. Om du har en god FB side så går det nesten av seg selv. Nå er det vanskelig for meg å gi noen eksakte råd da eg ikkje veit hvilke bransje du er i, men du kan holde konkurranser, så har du jo facebookannonsering da. Men dette koster som regel noen kr.

Men ett veldig godt tips. Om noen ser noe som dem liker og ønsker å dele med andre så deler dem.
 
Promotering funker, men det koster litt for mye penger. Har kjørt noen kampanjer, og der har vi betalt 4-5 kr pr like. Men konkurranser har fungert brukbart. Det er i alle fall billigere enn å betale Face for likes..:p

Popup-en har forresten vært ganske effektiv. ~30 likes på ca en uke. Ikke vooooldsomt mange, men gratis, og mye bedre enn de 3-4-5 nye vi fikk i uka før jeg satte opp popup-en.
 
Topp