Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nettside med innhold og inntjening selges: Prahareiser.no

Etter 15 år i "bransjen" er tiden kommet for å gjøre et karrièreskifte. Jeg ønsker derfor å selge alle mine nettsider. Alle sidene vil jeg selge enkeltvis på "auksjon" her inne på webforumet. Neste side ut er: Prahareiser.no

Startbudet starter på kr 1 000,-
Ingen minstepris.
Auksjonen slutter 2 mars.

Litt generell info:

Domenet har vært registrert og i mitt eie siden 2007. Det er derfor et godt innarbeidet domene. Det har også en del gode innlinker som gir litt "juice hos google.
Det rangerer pr dags dato som nr 1 i google på søk som f.eks "prahareiser".
Det er i snitt pr dags dato ca 35 unike besøkene hver dag. All trafikk er organisk. Jeg har aldri brukt penger på markedsføring.
Jeg har brukt tradedoubler og google adsense for å få reklameinntekter. Pr dags dato er det kun adsense som er "oppe å går" og det gir anslagsvis et par hundre kroner i inntekter pr mnd. Siden den har ligget "brakk" i mange år er tradedoubler linkene døde og gir ikke lenger inntekter. Ved å oppdatere disse vil man uten videre arbeid få noen salg pr mnd som fort gir 1000 kr ekstra pr mnd i inntekter. Når jeg laget siden og jobbet en del med den så lå inntektene på ca 5000 kr pr mnd, hovedsaklig gjennom salg fra tradeoubler.

Jeg har heller ikke google analytics på siden.
Inntjeningspotensiale er definitivt tilstede for å kunne økes betraktelig for den rette personen som ønsker å legge ned arbeid i siden for å forbedre layout, innhold og optimalisere annonsene.

Hvis noen allerede er inne i "reise nisjen" eller allerede har en "praha side" så kan denne enkelt knyttes opp og bidra til mersalg.

Innhold, domene og hosting hos one.com (gjenværende tid av 1 års abb) medfølger.

Har du noen spørsmål så er det bare å poste her, eller sende meg en pm.

(Hvis kjøper er "rookie" i gamet så kan jeg tilby en liten "bonus" på kjøpet og gi litt veiledning i forhold til videre utvikling av siden, google adsense/adwords, tradedoubler, SEO og litt tips and tricks for å øke inntjeningspotenisale).
 
Litt avhengig av hvilke søkeord du tenker på selvfølgelig, jeg tok bare et kjapt søk på "prahareiser" og der ranker den øverst. Den har tidligere ranket topp 5 på "praha hotell" og "praha flybilletter" men det gjør den nok ikke nå lenger. Det må tas med i betraktningen at den har ligget "brakk" i flere år. Så med litt oppdatering av innhold og linkjobbing vil søkeresultatene bedre seg.
 

Stoppet

Banned
Hvor mange søk gjøres det på de eksakte frasene "prahareiser", "praha hotell" og "praha flybilletter"?
Det er jo også helt vesentlig i denne sammenheng.
 
Det har jeg ikke sjekket Rene, men finnes jo søkefrase verktøy som man kan bruke for å finne ut av dette for de som er interresert å sjekke dette nærmere.
 
Grunnet useriøs kjøper som ikke lenger svarer på mail eller som har gjort opp for seg, legges nå denne ut for salg igjen.

Prahareiser.no er derfor nå for salg igjen. Samme "bud regler" som beskrevet i første innlegg. Jeg setter budfrist til onsdag kl 16.00

Kun seriøse bud!
 
Topp