Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nettside med innhold og inntjening selges: varmepumpeguiden.no

Etter 15 år i "bransjen" er tiden kommet for å gjøre et karrièreskifte. Jeg ønsker derfor å selge alle mine nettsider. Alle sidene vil jeg selge enkeltvis på "auksjon" her inne på webforumet. Neste side ut er: varmepumpeguiden.no

Startbudet starter på kr 1 000,- (selges som privatperson så det kommer ikke mva i tillegg)
Ingen minstepris.
Auksjonen slutter mandag 1 mai.

Litt generell info:

Domenet har vært registrert og i mitt eie siden 2011. Det er derfor et godt innarbeidet domene. Det har også en del gode innlinker som gir litt "juice hos google.
Det har tidligere rangert på topp 5 i google på søkeord som f.eks "varmepume", "varmepumper", "varmepumpe tester" osv.
Det gjør den ikke lenger dessverre, men her er det ikke mye jobb som må gjøres for å få tilbake den gode ratingen. Først og fremst må alle de døde linkene oppdateres med nye friske linker.
Det er i snitt pr dags dato ca 30 unike besøkene hver dag. All trafikk er organisk. Jeg har aldri brukt penger på markedsføring.
Jeg har brukt tradedoubler og google adsense for å få reklameinntekter. Pr dags dato er det kun adsense som er "oppe å går" og det gir anslagsvis et par hundre kroner i inntekter pr mnd. Siden den har ligget "brakk" i mange år er tradedoubler linkene døde og gir ikke lenger inntekter. Ved å oppdatere disse vil man uten videre arbeid få noen salg pr mnd som fort gir 1000 kr ekstra pr mnd i inntekter. Når jeg laget siden og jobbet en del med den så lå inntektene på ca 2000 - 3000 kr pr mnd, hovedsaklig gjennom salg fra tradeoubler. Jeg har også solgt direkte annonseplass til leverandører av varmepumper. Jeg tok kr 990,- pr oppføring.

Slik siden er bygget opp så er den en opplisting av ulike leverandører av varmepumper i de ulike fylkene og byene i Norge. Det er gratis å få oppføring for leverandører som ønsker å være i listen. For en prioritert oppføring har jeg tatt kr 990,- Jeg har også tilbudt direkte annonser på forsiden i form av banner annonser. Jeg har tidligere hatt gode resultater med linker gjennom tradedoubler til sider som f.eks mpx.no som selger solgt varmepumper til gode priser.
På siden har jeg skrevet en rekke unike artikler om ulike typer varmepumper, ulike tester osv. Dette gir god rating i google, samt et godt innhold for besøkende av siden.

Jeg har ikke google analytics på siden. Besøkstallene er målt gjennom hosten one.com
Inntjeningspotensiale er definitivt tilstede for å kunne økes betraktelig for den rette personen som ønsker å legge ned arbeid i siden for å forbedre layout, innhold og optimalisere annonsene. Varmepumper er blitt meget populært i Norge de siste årene og flere og flere kjøper og søker informasjon på nettet. Dette er absolutt en nisje som er i vekst.

Hvis noen allerede er inne i denne nisjen så kan denne siden enkelt knyttes opp og bidra til mersalg.

Innhold, domene og hosting hos one.com (gjenværende tid av 1 års abb) medfølger.

Har du noen spørsmål så er det bare å poste her, eller sende meg en pm.

(Hvis kjøper er "rookie" i gamet så kan jeg tilby en liten "bonus" på kjøpet og gi litt veiledning i forhold til videre utvikling av siden, google adsense/adwords, tradedoubler, SEO og litt tips and tricks for å øke inntjeningspotenisale).
 

Stoppet

Banned
Når slutter den "Auksjonen slutter mandag1 mai."
 
Topp