Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Bygge affiliateprogram for bedriften min

Christian Hoff

New Member
Hallais!

Jeg ønsker å bygge et affilliateprogram for bedriften min. Jeg har ikke erfaring fra digitalt salg utover minimal leking med Facebook Ads. Konseptet er i vinden og selger over all forventning i fysiske kanaler (direktesalg). Dette er i ferd med å bli et skikkelig eventyr.

I denne aledning ønsker jeg komme i kontakt med noen spenstige personer som er giret på å prøve å bygge en lønnsom afilliatebusiness rundt konseptet mitt.

Det som er viktig for meg er å etablere en modell som kan være lønnsom for begge parter. Jeg lar derfor dere i forumet som ønsker å teste å kjøre markedsføringen være med på å delta i å bestemme betalingsmodeller & størrelsesordener på provisjonssatser.

Vet ikke om jeg har lov til å poste url her, men tjenesten omfatter abonnemet og hjemlevering av dyrefôr.

Noen her som er giret på et lite eventyr? Hvilken størrelsesorden bør provisjon ligge på? EngangsCPO eller porteføljeinntekt? En miks kanskje?

Takker :)
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Hvorfor ikke kontakte et av de eksisterende affiliatenettverkene?
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Folk flest vil ha det enkelt, da spiller det mindre rolle om en cut på noen prosent forsvinner til andre.
 

Morph

Svart belte i snoking
Nettverkene sitter dessuten på en rekke publishere, og da får flere med seg produktet ditt.

Hvorvidt det er interessant for nettverkene kommer jo an på hvor mye potensial de ser i det du selger med tanke på hvilke publishere de har i porteføljen sin, men det er uforpliktende å ta en liten prat med dem :)

Dyrebutikker osv har jeg i hvert fall sett før.
 
Topp