Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kjøpe Bitcoin

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Lagde meg konto på coinbase og kjøper/selger direkte (Ethereum og litt Bitcoin).
Jeg fikk det nemlig ikke til med eksisterende bank-konto-dings (hos Sbanken/Skandiabanken).
Der oppdagde jeg en aff.link:
https://www.coinbase.com/join/59a6da9eed725d00a932c6bb
Oh, jeg er så shameless :p

Kjøpte for en tusenlapp og betalte med kreditkort, og skal se hvordan det går. Kursen må opp 4% siden det er det de tar for cc-betalinger (minus 1% kickback pga BankNorwegian-kortet).
 

Grunder82

Medlem
Ethereum tar nok over etterhvert, tror jeg.
BTC er jo limited, men begrepet cryptocurrencies har også andre typer valuta.
Analogi: hvis det er ikke er nok USD og det er en begrensning på antall USD, da begynner man å handle i EUR.
Tror jeg - men jeg vet ikke så veldig mye om dette. Skulle visst mer.

BTC er begrenset til 21 milliarder. Disse kan allikevel deles opp i det uendelige. 0,00000000000000000000000000001 BTC for å ta et eksempel.
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Verdien av en valuta handler i stor grad om trust, og det absolutt beste med disse valuta er at handelen forblir anonymt. Det er morgendagens cash.

Forstår jeg det rett, så har Kina nå regulert koblingen mellom vanlig og digital valuta. Det virker være bra.
En enkel måte å regulere her i Norge er vel hvis norske banker tilbyr handel i disse valuta, tenker jeg?
 

Grunder82

Medlem
Godt mulig det kollapser totalt en dag med Bitcoin, men jeg tror vi har en god stund igjen før den tid. All time high er innen kort rekkevidde igjen.

Korreksjoner kommer etter all time high og da detter det rundt 30%.(Se grafer)

Har du is i magen selger du litt etter all time high og kjøper deg inn igjen når det har gått ned rundt 20-30%.Umulig å time det helt perfekt...
 

thomasstr

Medlem
Jeg holder med @Pong og Ethereum. For min egen del har jeg minet ca. 5 ZEC (ZCash) som jeg har troen på.
Det er en max supply for hver av valutaene, men jeg husker ikke hvor mye dette var.
 
Topp