Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Endre leverandør av nettbutikk

Gatelys

Member
Hei.

Har i dag en nettbutikk på OpenCart-plattform, men lurer på å endre til Shopify eller SquareSpace p.g.a design og andre muligheter.

Noen som har en formening om det er lurt basert på f.eks SEO ?
 

xdex

Medlem
Hvis trekkplasteret er "design" blir jeg litt skremt. Hvilken plattform du velger, skal ikke være avgjørende som en design-prosess. Alle gode løsninger, har uendelige valg når det kommer til design. En seriøs aktør vil alltid kunne skreddersy eller tilpasse en løsning etter dine behov. Det kokes vel ned til prisen, og løsninger i forhold til ekspansjon i fremtiden. Når du velger en løsning bør du tenke på muligheter som å vokse, tilpasse og unike løsninger.

Når det er sagt, squarespace har blitt bedre på SEO fronten, men ett kjapt google søk viser også at det er svært delte meninger om dette. Skulle jeg startet en nettbutikk i dag, ville jeg personlig valgt en løsning som f.eks. woocommerce eller magento. Bruk ett design som passer deg, og du har ett hav av ulike plugins som kan hjelpe deg i fremtiden.

Hvis du likevel står mellom shopify eller squarespace, https://www.stylefactoryproductions.com/blog/shopify-vs-squarespace
 

KIA

Medlem
Hei.

Har i dag en nettbutikk på OpenCart-plattform, men lurer på å endre til Shopify eller SquareSpace p.g.a design og andre muligheter.

Noen som har en formening om det er lurt basert på f.eks SEO ?
Hvordan kan du importere produkter samt bilder fra OpenCart til Woocommerce eller til andre plattformer?
 
Topp