Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Legge til eposter fra kommentarer i WP til Feedburner

sKrud

Meget sliten student
Hei

Sitter å ser litt på Feedburner statsene mine.. Å ser jo at det ikke er 1% av dem som kommentere saker og slik som abonnerer på feedene på sidene mine..
Så derfor lurer jeg på om det finnes en tweak/plugin som gjør det mulig at eposten som legges til i kommentarfeltet også blir lagt til i feedburner sitt nyhetsbrev?
Er jo bedre å få sendt eposten gjennom Feedburner da den som regel går gjennom spamkontrollen hos de fleste..

Kunne ikke finne noe slikt plugin..Så er det noen som vet?
 

picxx

Well-Known Member
Plugins som støtter spam er det få av...jeg har ihvertfall problemer med å finne dem :D
 

sKrud

Meget sliten student
Er jo ikke direkte spam da..

Kan, vel og merke, skrive at eposten blir lagt til i nyhetsbrevet.. Skulle tro at de som orker å kommentere saker gjerne også vil få tilsendt flere saker fra samme nettsted..(?)
 

picxx

Well-Known Member
Jeg har ikke funnet noen plugin som gjør dette sKrud, men det som er mulig å gjøre er jo evt. å bruke en notify me plugin, bytt ut mail-adresse feltet i kommentar feltet med subscriber feltet til plugin'en, og da vil vel de som kommenterer automatisk bli signet up til å få meldinger når du oppdaterer.

Regner med det vil bli noe uovernsetmmelser i hvilken side som skal lastes etc. når man trykker publiser kommentar, men mulig det kan være en eller annen smarting som har en løsning på dette.
 
Topp