Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Photobucket lagt ned...

picxx

Well-Known Member
Jeg er så lur at jeg innimellom bruker photobucket (verdens største online bildelagringsside) til å lagre bilder som skal brukes.
Skulle logge inn i dag og laste opp noen bilder da jeg blir redirectet til atspace.com - webhosting...

Noen som vet noe om dette, eller er det bare nedetid hos photobucket :confused:
 

picxx

Well-Known Member
Eller du har et lite virus på pcen din som er laget av dette hostingselskapet?

Tenkte på dette jeg også, og har kjørt noen scanner uten å finne noe.
Er back online nå, men irriterende når slikt skjer og man ikke vet årsaken.
 

tyr897

Medlem
Det var noe veldig fishy med den siden du ble redirectet til. Så veldig MFA ut, ikke en eneste link som ikke ga kroner i kassen. Tror jeg ville forfulgt den virus-teorien litt til.
 

picxx

Well-Known Member
Tror jeg fant svaret her:
On Tuesday afternoon, some users that typed in the Photobucket.com URL were temporarily redirected to an incorrect page due to an error in our DNS hosting services. The error was fixed within an hour of its discovery, but due to the nature of the problem, some users will not have access to Photobucket for a few hours as the fix rolls out. It is important to note that only a portion of Photobucket users encountered the problem and that no Photobucket content, password information or other personal information was
affected by the redirect.

You may want to try clearing your cache/temporary internet files, refreshing and then accessing again; please attempt again in a few hours if you do not have access immediately.

We thank you again for your patience in this matter.

Sincerely,

Your Photobucket Support Team

Photobucket redirecting to Atspace.com/Not loading.? - Yahoo! Answers
 

Keanu

Geek
Etter hva jeg så på twitter i går, så ser det ut til at Photobucket ble angrepet i går. Da jeg sjekket den så forsiden slik ut:
photobucket hacked! on Flickr - Photo Sharing!

Nå ser det ut til at den er oppe igjen, og antar de vil skrive i bloggen sin hva som er skjedd etter hvert. Jeg håper iallefall ikke de later som ingenting er skjedd. :)
 

Miriel

Medlem
Jeg kom iallefall fint inn på photobucket nå.Hadde blitt litt svett dersom alle bildene jeg har lagret var blitt borte....
 

Deezire

Medlem
Jeg kan med sikkerhet si at dette ikke var et DNS-relatert problem, da de ikke ville kunne pekt deg til den undersiden med mindre det var konfigurert slik på mottaker siden. Jeg kan også endre DNS på mine domener til photobucket.com, men det betyr ikke at de kommer til forsiden / en underside av den grunn.
 
Topp