|
|||||||
| Produkter og verktøy Produkter og verktøy som brukes i forbindelse med utvikling, markedsføring, SEO osv. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
| Sponsede annonser |
|
|||
|
Har sett etter noe sånt selv, men de var bare crap de jeg fant. Men denne er bra:
InstantShot! « DigitalWaters.net Projects men det er jo ingen ff-plugin.. |
|
|||
|
Sitat:
[1] Download Paparazzi! for Mac - Make user-defined size screenshots of websites. MacUpdate Mac Author Tools Software Downloads |
|
|||
|
Jeg var nok litt for rask i det forrige innlegget mitt, der jeg sier at du kan ta screenshots av websiden via menyvalget Firefox -> Services -> Paparazzi. Dette funker i Safari, men merkelig nok ikke i Firefox. Det greieste blir da å kopiere URL-en inn i Paparazzi, taste Enter/Retur), klikke "Capture" og deretter "Save Image As..."
|
|
||||
|
|
Sitat:
Benytter anledningen til å ønske alle et Godt nytt år! |
|
||||
|
Ja, er også rimelig fornøyd med denne!
|
forøvrig, har prøvd paparazzi, og synes ikke den var noe knall. Greia er at det ikke er en screenshooter, men en slags nettleser som kun gir deg et bilde av en URL som du taster inn. Det gikk ofte gruelig tregt og tilpasningsmulighetene var heller skrale.
Anbefales ikke. |
|
|||
|
Sitat:
Paparazzi kan lagre screenshot-filene som PDF-dokumenter, noe som Page Saver-plugin-en ikke kan. Noen av fordelene med pdf er at teksten er søkbar, den kan kopieres, samt at de opprinnelige linkene også blir aktive i screenshot-versjonen. |
|
|||
|
Jo, for all del. De tar jo ikke rare diskplassen, og såvidt meg bekjent ingen systemressurser når de ikke kjører heller. Jeg har vel fem-seks slike greier på macen, jeg. Men av dem synes jeg instantshot var den beste.
|
![]() |
| Trådverktøy | Søk i denne tråden |
| Visningsmoduser | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Firefox ad block | onlyme | Generell snakk og svada | 11 | 30th January 2009 18:07 |
| Find på Firefox | Tonny | Generell snakk og svada | 1 | 19th September 2008 01:35 |
| SEO for Firefox | raakanin | Søkemotoroptimalisering (SEO) | 4 | 20th August 2008 01:32 |
| TD og Firefox | Tonny | Tradedoubler | 6 | 18th June 2008 01:58 |
| 7 FireFox Add-Ons som gir deg trafikk | Tororu | 0 | 6th February 2007 01:49 | |