Gå Tilbake   Webforumet.no > Utvikling og design > Produkter og verktøy
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Søk Dagens innlegg Marker forumene som lest

Produkter og verktøy Produkter og verktøy som brukes i forbindelse med utvikling, markedsføring, SEO osv.

Svar

Tilbakelenk Trådverktøy Søk i denne tråden Visningsmoduser
  #1 (permalink)  
Gammel 19th February 2010, 21:40
Question   Hvordan starte med streaming?

hyperion sin avatar
Medlem

Ble medlem: Jan 2008
hyperion is a jewel in the roughhyperion is a jewel in the roughhyperion is a jewel in the roughhyperion is a jewel in the rough

Hei,

Jeg driver og lager en side hvor jeg skal tilby brukere noen kortfilmer (15-30 min. lengder) mot betaling.

Hva slags format bør jeg f.eks. satse på når det gjelder streaming?
  • Adobe Flash
  • Windows Media
  • Realmedia
  • Quicktime

Si jeg f.eks. går for Adobe Flash formatet og trenger Flash Media Streaming Server, kan jeg kjøpe og installere denne på en VPS eller må jeg ha en dedikert server?

Finnes det hostingsselskaper med løsninger som har Flash Media Streaming Server inkludert slik at jeg slipper å kjøpe den selv? (den er ganske kostbar i innkjøp...)

Hvor får man mye trafikk for pengene på VPS/dedikerte servere?

Det var noen spørsmål som poppet opp i hodet på meg, og jeg blir glad for alle tips og innspill på ett eller flere av spørsmålene mine
Svar med sitat
Sponsede annonser
Svar
Del

Trådverktøy Søk i denne tråden
Søk i denne tråden:

Avansert søk
Visningsmoduser

Lignende tråder
Tråd Tråd startet av Forum Svar Siste innlegg
Må jeg starte Enkeltmannsforetak? DahlgrenINC Økonomi, regnskap og administrasjon 9 31st August 2009 14:40
Kvalitet på streaming Tonny Webutvikling 13 16th December 2008 19:31
Hvordan starte nettsamfunn basert på abbonnement? Spiralis Webutvikling 9 20th August 2008 13:27
Billig host med vidio streaming Julian Hosting 0 2nd December 2007 12:11