Gå Tilbake   Webforumet.no > Webforumet > Ris og ros til WF
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Søk Dagens innlegg Marker forumene som lest

Ris og ros til WF Har du noe på hjertet ang. forumet? Ta det her. Vi setter stor pris på tilbakemeldinger og forslag.

Svar
Tilbakelenk Trådverktøy Søk i denne tråden Visningsmoduser
  #1 (permalink)  
Ulest 4th September 2009, 23:38
Standard   Kult...

Pong sin avatar
Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)

Ble medlem: Nov 2008
Sted: Ålgård
Pong is a splendid one to beholdPong is a splendid one to beholdPong is a splendid one to beholdPong is a splendid one to beholdPong is a splendid one to beholdPong is a splendid one to beholdPong is a splendid one to behold
Send en melding på ICQ til Pong Send en melding på MSN til Pong Send en melding via Skype™ til Pong

Robert tipset meg om to domener som han mente kunne være interessante for meg. Det var de.
Veldig kult å ha en slik forumkultur.

Domenene var kaffemaskin.no og kaffeautomat.no
Inntil jeg finner tid til å gjøre noe skikkelig med de, så har jeg lagt ut en tribute til domeneshop's sau.no og ulv.no - sjekk selv
Svar med sitat
Sponsede annonser
  #2 (permalink)  
Ulest 4th September 2009, 23:57
Standard  

Bjørnar sin avatar
Gründer

Ble medlem: Aug 2008
Bjørnar is a glorious beacon of lightBjørnar is a glorious beacon of lightBjørnar is a glorious beacon of lightBjørnar is a glorious beacon of lightBjørnar is a glorious beacon of lightBjørnar is a glorious beacon of light
Send en melding på MSN til Bjørnar

begge de to domenene ble vel nettopp ledige, jfr Domeneshop sin liste over utgåtte domener. verdt å ta en titt innom der innimellom, det var der jeg fant blant annet boligsiden.no. er noen gullkorn innimellom der.
Svar med sitat
  #3 (permalink)  
Ulest 5th September 2009, 00:27
Standard  

mattisaas sin avatar
Forumgartner

Ble medlem: May 2008
mattisaas is a name known to allmattisaas is a name known to allmattisaas is a name known to allmattisaas is a name known to allmattisaas is a name known to allmattisaas is a name known to all

Ja, er så flott med folk som deler – koselig forummiljø, ja, Pong.
F.eks. har Robert tipset også meg om domener, og/eller jeg får hjelp med bugs eller feedback via msn med folk fra WF. Morsomt at det ikke bare går på heder og ære her på nettet, men også at vi kan hjelpe hverandre "off the record", som brødre.
  #4 (permalink)  
Ulest 7th September 2009, 13:49
Standard  

Robert sin avatar
Mr. 66

Ble medlem: Oct 2008
Robert has a spectacular aura aboutRobert has a spectacular aura about

Aj, en kosetråd tildelt meg, så koselig Det er alltid hyggelig å høre at man blir satt pris på
  #5 (permalink)  
Ulest 7th September 2009, 13:53
Standard  

sKrud sin avatar
Meget sliten student

Ble medlem: Mar 2007
Sted: Stavanger
sKrud is a glorious beacon of lightsKrud is a glorious beacon of lightsKrud is a glorious beacon of lightsKrud is a glorious beacon of lightsKrud is a glorious beacon of lightsKrud is a glorious beacon of light
Send en melding på MSN til sKrud

Bra at folk skryter litt av andre også Bra at dere hjelper hverandre! Ryktepoeng til Robert.

Trådverktøy Søk i denne tråden
Søk i denne tråden:

Avansert søk
Visningsmoduser

Lignende tråder
Tråd Tråd startet av Forum Svar Siste innlegg
Kult gratis slideshow (flash) westendman Webutvikling 2 23rd April 2008 22:32

Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO

Webforumet.no utvikles av tonny.no | qts.no hjemmeside | Sponset av Mine matoppskrifter