|
|||||||
| Ris og ros til WF Har du noe på hjertet ang. forumet? Ta det her. Vi setter stor pris på tilbakemeldinger og forslag. |
|
| Tilbakelenk | Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
| Sponsede annonser |
|
||||
|
Dette spørsmålet er tidligere stilt, og fikk et klart nei fra ledelsen. Så det tror jeg du kan glemme fort som sist.
![]() |
|
||||
|
nå er det vel nye eiere siden sist, men måten WF reagerte på forrige gang gjør at jeg nesten ikke tør å åpne kjeften i denne tråden.
|
|
|||
|
Sitat:
![]() |
|
||||
|
IRC er genialt, men jeg tror ikke dette forumet er stort nok til å ha en aktiv kanal. Til sammenligning er #root.no populert av 15 personer akkurat nå, og ingen har sagt noe på kanalen på måndesvis.
|
|
||||
|
Enig med sjefskoder her, og sier som sist gang IRC ble diskutert.
IRC vil ikke bli noen konkurrent til WF. Det aller meste som diskuteres på IRC passer uansett ikke i et forum, og det fleste som diskuteres på et forum passer ikke på IRC. Det vil bli som å si at vi ikke får bruker #webforumet på twitter, og diskutere der. Selv er jeg ikke så mye på IRC for tiden, men jeg mener fortsatt at det er den suverent beste måten å chatte på. |
|
||||
|
Bra forslag, egentlig. Noen som aner hvordan man setter opp en egen kanal på IRC?
|
Eneste løsningen for en offisiell webforumet.no kanal blir å integrere en chat her på forumet. Hvordan gjør man det?
|
|
| Trådverktøy | Søk i denne tråden |
| Visningsmoduser | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hadde det ikke vært flott med en irc kanal for oss internett entreprenører? | skogtrollet | Generell snakk og svada | 21 | 23rd March 2009 03:47 |