|
|||||||
| Ris og ros til WF Har du noe på hjertet ang. forumet? Ta det her. Vi setter stor pris på tilbakemeldinger og forslag. |
![]() |
|
|
Tilbakelenk | Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
|
||||
|
Gapestokk på WF?
Jeg leste meg gjennom denne tråden, og undrer meg noe forferdelig på hvorfor i alle dager denne her til slutt viste seg å bli stengt? Tråden har en tittel om gapestokk skal være tillatt på WF, og diskusjonen går nettopp det det også. Plutselig kutter hele diskusjonen, og tråden stenges. Er det bare meg som syns at den tråden der ikke hadde som som helst grunnlag for å bli stengt? |
| Sponsede annonser |
|
||||
|
Nei, samme her. Går vel an å advare eventuelle folk som tråkker over streken i forhold til å beskrive andre evtl. redigere innlegg.
|
Hele tråden burde være slettet slik den utviklet seg - og spesielt posten hvor noen antyder at jeg er en svindler!
|
Dette her er barnslig oppførsel av deg! Som administrator bør du ta tak i dette og slette den posten!
| Visningsmoduser | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hvorfor er denne kodesnutten en sikkerhetsrisiko? | Mr Vest | PHP, SQL og databaser | 11 | 5th December 2009 12:21 |
| Hvorfor stripper denne bort all teksten? | Mr Vest | PHP, SQL og databaser | 17 | 2nd December 2009 15:44 |
| Hvorfor funker ikke denne POST-formen? | Mr Vest | HTML/CSS | 17 | 24th October 2009 10:10 |
| Hvorfor laster denne siden sakte? | Gomlers | Tilbakemeldinger | 19 | 7th September 2008 22:41 |
| Hvorfor finner ikke søkemotorene denne siden? | Pipemann | Søkemotoroptimalisering (SEO) | 17 | 22nd December 2007 21:34 |