Gå Tilbake   Webforumet.no > Webforumet > Ris og ros til WF
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Søk Dagens innlegg Marker forumene som lest

Ris og ros til WF Har du noe på hjertet ang. forumet? Ta det her. Vi setter stor pris på tilbakemeldinger og forslag.

Svar

Tilbakelenk Trådverktøy Søk i denne tråden Visningsmoduser
  #1 (permalink)  
Gammel 4th March 2010, 14:22
Standard   Hvorfor ble denne tråden stengt?

Mr Vest sin avatar
Sjefen over alle sjefer!

Ble medlem: Feb 2007
Mr Vest is a splendid one to beholdMr Vest is a splendid one to beholdMr Vest is a splendid one to beholdMr Vest is a splendid one to beholdMr Vest is a splendid one to beholdMr Vest is a splendid one to behold

Gapestokk på WF?

Jeg leste meg gjennom denne tråden, og undrer meg noe forferdelig på hvorfor i alle dager denne her til slutt viste seg å bli stengt? Tråden har en tittel om gapestokk skal være tillatt på WF, og diskusjonen går nettopp det det også. Plutselig kutter hele diskusjonen, og tråden stenges. Er det bare meg som syns at den tråden der ikke hadde som som helst grunnlag for å bli stengt?
Svar med sitat
Sponsede annonser
  #2 (permalink)  
Gammel 4th March 2010, 15:34
Standard  

rune69 sin avatar
Medlem

Ble medlem: May 2008
rune69 will become famous soon enough

Nei, samme her. Går vel an å advare eventuelle folk som tråkker over streken i forhold til å beskrive andre evtl. redigere innlegg.
  #3 (permalink)  
Gammel 4th March 2010, 15:43
Standard  

Msites Ltd sin avatar
Medlem

Ble medlem: Jan 2007
Sted: På et eller annet hotellrom verden over!
Msites Ltd is a glorious beacon of lightMsites Ltd is a glorious beacon of lightMsites Ltd is a glorious beacon of lightMsites Ltd is a glorious beacon of lightMsites Ltd is a glorious beacon of light
Send en melding på MSN til Msites Ltd Send en melding via Skype™ til Msites Ltd

Hele tråden burde være slettet slik den utviklet seg - og spesielt posten hvor noen antyder at jeg er en svindler!
  #4 (permalink)  
Gammel 4th March 2010, 15:49
Standard  

Tonny sin avatar
Administrator

Ble medlem: Mar 2007
Sted: Horten
Tonny has much to be proud ofTonny has much to be proud ofTonny has much to be proud ofTonny has much to be proud ofTonny has much to be proud ofTonny has much to be proud ofTonny has much to be proud ofTonny has much to be proud ofTonny has much to be proud ofTonny has much to be proud of

Den ble stengt fordi msites antageligvis vil svare på antydningen 100 ganger og si det samme hver gang.
Ok, den er åpnet igjen. Og hold ting unna det personlige plan nå da.
Svar med sitat
  #5 (permalink)  
Gammel 4th March 2010, 16:00
Standard  

Msites Ltd sin avatar
Medlem

Ble medlem: Jan 2007
Sted: På et eller annet hotellrom verden over!
Msites Ltd is a glorious beacon of lightMsites Ltd is a glorious beacon of lightMsites Ltd is a glorious beacon of lightMsites Ltd is a glorious beacon of lightMsites Ltd is a glorious beacon of light
Send en melding på MSN til Msites Ltd Send en melding via Skype™ til Msites Ltd

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Tonny Vis innlegg
Den ble stengt fordi msites antageligvis vil svare på antydningen 100 ganger og si det samme hver gang.
Ok, den er åpnet igjen. Og hold ting unna det personlige plan nå da.
Dette her er barnslig oppførsel av deg! Som administrator bør du ta tak i dette og slette den posten!
  #6 (permalink)  
Gammel 4th March 2010, 16:13
Standard  

Tonny sin avatar
Administrator

Ble medlem: Mar 2007
Sted: Horten
Tonny has much to be proud ofTonny has much to be proud ofTonny has much to be proud ofTonny has much to be proud ofTonny has much to be proud ofTonny has much to be proud ofTonny has much to be proud ofTonny has much to be proud ofTonny has much to be proud ofTonny has much to be proud of

Men det er sant.
Svar med sitat
Svar
Del

Trådverktøy Søk i denne tråden
Søk i denne tråden:

Avansert søk
Visningsmoduser

Lignende tråder
Tråd Tråd startet av Forum Svar Siste innlegg
Hvorfor er denne kodesnutten en sikkerhetsrisiko? Mr Vest PHP, SQL og databaser 11 5th December 2009 12:21
Hvorfor stripper denne bort all teksten? Mr Vest PHP, SQL og databaser 17 2nd December 2009 15:44
Hvorfor funker ikke denne POST-formen? Mr Vest HTML/CSS 17 24th October 2009 10:10
Hvorfor laster denne siden sakte? Gomlers Tilbakemeldinger 19 7th September 2008 22:41
Hvorfor finner ikke søkemotorene denne siden? Pipemann Søkemotoroptimalisering (SEO) 17 22nd December 2007 21:34