|
|||||||
| Søkemotoroptimalisering (SEO) Generell Søkemotoroptimaliserings (SEO) diskusjon. Diskuter SEO-strategier, triks og tips, søkemotoroptimaliserings-bøker, rankeringer osv. |
|
| Tilbakelenk | Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
|
||||
|
Lurte på hva dere bruker egentlig for å finne ut hva folk i Norge søker mest på. Vant med å bruke Free Search Term Suggestion Tool by KeywordDiscovery.com på engelske sider , men den er ikke akkurat noe særlig god for norske søk vel.
Vet om søketrender på kvasir.no , men hva annet bruker dere ? |
| Sponsede annonser |
|
||||
|
Ok google trends ja, finns vel ikke noe bedre for norske søk enda da(?). Fant denne artikkelen nå, som svarte litt mer på det jeg lurte på: Pule ? blant de mest søkte ordene | Søkemotoroptimalisering
|
|
||||
|
Keyword Discovery støtter norsk, men datagrunnlaget er så spinkelt at man ikke bør legge for mye vekt på den statistikken som dukker opp.
Men KD gir i alle fall statistikk: Hvor mange ganger en søkefrase har blitt søkt de siste 90 dagene. For engelske søkefraser bør man se nærmere på Wordtracker. For å "analysere" norske søkefraser bruker jeg gjerne Googles søkeverktøy i AdWords. Jeg setter "analysere" i anførselstegn, fordi man ikke får noen tall her, og da blir vel kanskje begrepet "analyse" litt laust. Men tilbake til emnet: Kvasirs statistikker er dessverre så strengt redigert at man ikke får noe godt bilde av virkeligheten. Se sesamsnakk: Ufattelig Eniro-statistikk fra Propaganda
Dårlig humor, internettmarkedsføring, søkemotoroptimalisering og affiliateblogging. Sist endret av webmoney : 13th March 2008 kl 09:06. |
|
| Trådverktøy | Søk i denne tråden |
| Visningsmoduser | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| 047.no - Norges minste affiliatenettverk | webmoney | Affiliate-programmer | 39 | 15th July 2009 00:23 |
| Nøkkelord i lenker | Røyrås | Lenke-strategi | 5 | 25th February 2008 14:15 |
| Grense for nøkkelord | Kenneth Dreyer | Søkemotoroptimalisering (SEO) | 4 | 1st December 2007 11:03 |
| nøkkelord-forslag! | Bizminizer | Søkemotoroptimalisering (SEO) | 0 | 15th February 2007 23:32 |
| Nøkkelord for juiced.no | Kenneth Dreyer | Lenke-strategi | 0 | 10th February 2007 15:39 |