Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvordan komme høyt opp på Google ?

Beergear.no

Medlem
Få mange til å linke til nettbutikken din fra relevante sider.
Lag en eller flere blogger, som omtaler produktene dine.
Spons relevante bloggere med produkter som de skriver om, og linker til produktet i nettbutikken.
Lag produkt video. Legg dem på youtube med link til varene i nettbutikken.
Ha et relevant domene navn.
Ha bra/unikt innhold.

Mange vil muligens være uenige med meg.....
Dette er i alle fall mine tips.
 

adeneo

Medlem
Jeg tror at det beste er å lære litt mer om hvordan Google virker!

Google bruker faktisk duer til å svare på alle søkene som gjøres, og gir nettsider noe som kalles PigeonRank. Hvis man klarer å manipulere disse duene vil man selvfølgelig komme høyere opp i resultatene, men mange har prøvd og feilet, og jeg ville begynt med å lese litt mer om teknologien hos Google:

Google Technology
 

Tony J

Alle skal få
Registrer Google+ Side! Google ønsker å konkurrere opp mot Facebook. Da prøver de selfølgelig å bruke SEO som en gulrot for de mange millioner nettsider som satser på nettopp SEO. Det er flere blogger om dette. Det er nettopp bare å : google! :)
 

OldHP

Medlem
Se hvilken sider som rangerer høyt. Få link fra de. Bruk lignende taktikk som de sidene har. Katalog registrering er ikke lenger ansett som bra hos google - har fått hørt det fra en samtidig som jeg har bekreftet det ved mangel på pr oppdatering selv om noen av sidene er blitt registrert hos utallige med kataloger. Verden liker problemer og løgner, så det kan være en grunnstein for å skrive artikler.
 
Topp