Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Best adresse for SEO

Hva søkemotoren mener skiter jeg i, og jeg tviler ærlig talt på at det har så veldig mye å si, men #2 er mer riktig ovenfor brukere som skal bruke en link. Lett å se hva slags link man er i ferd med å åpne opp, og legg å vite hvor man er.
 

Ctech

Medlem
Problemet er at med alternativ 2. så kommer mitt viktigste søkerord helt sist.. Som er ordene i tittelen på artikelen
 

picxx

Well-Known Member
Problemet er at med alternativ 2. så kommer mitt viktigste søkerord helt sist.. Som er ordene i tittelen på artikelen

...og hvor mye har det å si seo messig i en url?
 

picxx

Well-Known Member
Min erfaring er at det har ganske mye å si...

Og min erfaring er at det har fryktelig lite å si, all den tid siden ellers er semantisk riktig.

Men, om du allerede har svaret er det vel bare dumt å spørre om hva man skal gjøre?
 

Altberger

Medlem
SEO og viktighet...

Er det ikke noe slikt da?
(1. er selvsagt viktigst)

1. Tittel med det viktigste ordet først
2. Bodytext og dens oppbygging som en pyramide
3. Meta desc
4. URL (søkemotorvennlig URL opplever jeg som viktig)

Svaret på ditt sp.mål så ville jeg sagt nr 2. Der har du jo med flest søkevariabler.

Den alle bør jobbe mest med er bodytexten. Folk er late så det er rimelig enkelt å vinne, i alle fall å komme blant de 10.

Og min erfaring er at det har fryktelig lite å si, all den tid siden ellers er semantisk riktig.

Men, om du allerede har svaret er det vel bare dumt å spørre om hva man skal gjøre?
 
Topp