|
|||||||
| Søkemotoroptimalisering (SEO) Generell Søkemotoroptimaliserings (SEO) diskusjon. Diskuter SEO-strategier, triks og tips, søkemotoroptimaliserings-bøker, rankeringer osv. |
![]() |
|
|
Tilbakelenk | Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
|
|||
|
Hvordan bør man utforme tittelen på en webside med tanke på SEO (og kanskje litt med tanke på merkevarebygging)
jeg ser for meg tre alternativer: 1. Domene.no - "Dette er tittelen på siden" 2. "Dette er tittelen på siden" - Domene.no 3. Ikke inkludere domenet i tittelen Er det noen forskjell på disse i forhold til SEO? (jeg antar da selvsagt at selve beskrivelsen er den samme i alle tilfellene) og hva ville dere brukt? Jeg tenker som så, at ved å sette domenet først i tittelen, så vil folk lettere legge merke til domene, og av den grunn kanskje lettere rote seg tilbake til siden ved en senere anledning. Det vil også stå først i resultatene til Google, og kan kanskje skjule den viktige delen av budskapet litt? og sist, dersom mange kjenner til domenet vil man kanskje lettere bli lagt merke til i søkeresultatene når folk lett ser ett domene som de kjenner (lettere å se når det står først i tittelen)? Ser for meg at jeg bruker domenet først på alle viktige sider, men feks i forumtåder så er det kanskje like greit at tittelen på ett innlegg kommer først i tittelen på siden? Jeg klarer ikke å besemme meg.... |
| Sponsede annonser |
|
|||
|
jeg glemte ett siste moment, når man har mange åpne "taber" i nettleseren så vil tittelen på siden vises på hver tab, står domene først så vil man lettere se hvilke side det er, men det er kanskje ikke ett stort poeng?
|
|
||||
|
Litt mere om hva jeg syns her:
Title tag - hvorfor og hvordan | Webforumet.no Blogg |
|
| Trådverktøy | Søk i denne tråden |
| Visningsmoduser | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Problem med H1 i tittel | Tonny | HTML/CSS | 10 | 4th June 2009 04:17 |
| Endre tittel på hver enkelt side (WP) | testdriver | Wordpress | 9 | 14th May 2009 20:16 |
| Tittel etterligning | onlyme | Lover, regler og normer | 15 | 1st May 2009 16:34 |
| Meta og tittel | meglerkontakt | Søkemotoroptimalisering (SEO) | 1 | 19th September 2008 20:01 |
| Kun tittel i category view | Tonny | Wordpress | 6 | 13th March 2008 14:49 |