|
|||||||
| Søkemotoroptimalisering (SEO) Generell Søkemotoroptimaliserings (SEO) diskusjon. Diskuter SEO-strategier, triks og tips, søkemotoroptimaliserings-bøker, rankeringer osv. |
|
| Tilbakelenk | Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
|
||||
|
Alle som holder på med SEO har garantert hørt om Søkemotoroptimalisering og markedsføring pÃ¥ Internett - Prioritet Internet Marketing Partner, en av norges største tilbydere av tjenesten SEO. Nå viser det seg at dem er totalt bannlyst fra Google, og får ikke engang opp sidene sine på site: prioritet.no eller cache: prioritet.no, noe som bare tyder på bann (og ikke sandkassen).
Mitt store spørsmål nå er, hvordan vil dette påvirke kundene deres? Om kundene kommer over informasjonen om at deres egen hovedside er bannlyst fra Google, vil dem fortsatt ønske å benytte seg av Prioritets tjenester? Og er det i det heletatt moralsk riktig av dem og tilby denne tjenesten når dem tydeligvis ikke klarer å gjøre jobben sin med rent mel i posen? |
| Sponsede annonser |
|
||||
|
Dette kan vel bety noe oppgang av besøk for oss andre
![]() |
|
||||
|
Hve er doorways og bolia metoden?
|
prioritet.no er frekkere enn flatlusa. Kikk her på hva de forteller sine kunder, det er ren løgn. Drittsekker.
Søkemotoroptimalisering og juks - Roar Eriksen For min del lurer jeg også på hvorfor "helgenene" i SEO SPAM Cops har utropt seg selv til internettpoliti. Er det en kristen speidergruppe eller er det borgervern eller hva ? Hvordan i all verden har Roar Eriksen fått tak i eriksen.edu? Sist endret av Tonny Kluften : 14th August 2007 kl 01:13. |
|
||||
|
Nemlig. Da gjelder vel følgende ord tak for Eriksen. "På seg selv kjenner man andre".
Et utrolig bra ordtak forresten. Grønt ryktepoeng til mapdaddy for gode opplysninger ![]() Sist endret av Tonny Kluften : 14th August 2007 kl 15:54. |
|
||||
|
Hehe. Tipper de har planer om å søke jobb i Google.
|
|
|||
|
Jeg føler Prioritet er langt ifra verstingene på markedet... I mai i år hadde jeg en meget lang prat med en stor SEO aktør i det internasjonale markedet, og der forsvarte en av sjefsutviklerne der i det vide og brede at landingssider var langtifra noe snusk, og den eneste riktige måten å gjøre SEO på - både for kundene og søkemotorene...
![]() Etter mitt inntrykk sluttet Prioritet i stor grad med disse omdiskuterte landingssidene en god stund før dette ble dratt opp i media. Kanskje de rett og slett ikke har fått anledning til å følge opp alle kundene sine før det hele har blitt presset opp og frem i media? Har inntrykk av at noen SEO aktører elsker å kunne rakke ned på sine konkurrenter ved første mulighet, da dette markedet er vanskelig nok fra før av. Hvem vinner da? |
|
||||
|
Denne mailen kom ramlende i ettermiddag.
Sitat:
|
|
||||
|
i-Partner gjør dette fordi ryktene sier at om man linker til bad boys kan man bli sett på som bad boy selv. Eller de gjør det for å sverte Prioritet.no.
Uansett til dere som forsvarer Prioritet.no. her er hva prioritet sier til kundene sine: ""Google opererer med retningslinjer (Webmaster Guidelines) for hva som er tillat i vår bransje. Etter at Google utstedte nye retningslinjer i juni 2007 med tilbakevirkende kraft, viser det seg at noen av de løsningene vi har levert tidligere, ikke lenger innfrir retningslinjene fra Google"." Dette er ren løgn, Prioritet.no villeder kundene sine ved å lure dem. Det sier mye om mentaliteten til Prioritet.no (Opps, her ble det mye prioritet.no gitt, det hadde da vært synd om denne siden ranker på Google når noen søker prioritet.no ) |
|
| Trådverktøy | Søk i denne tråden |
| Visningsmoduser | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Ut av prioritet.no | Thomas G | Lover, regler og normer | 20 | 28th January 2008 13:48 |