Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvordan få jeg dette til?

emilshamloo

New Member
Hei,
Jeg vil gjerne søkeresultate om min hjemmeside blir slik som aftenposten er. Se vedlegget.
At alle mine knapper blir spesifissert på google.
Mvh
Emil
 

Vedlegg

  • eksempel.jpg
    eksempel.jpg
    23,3 KB · Sett: 69

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Man trenger faktisk ikke så fryktelig mange lenker for merkevaresøk, bare sørg for at det er tydelig hva de forskjellige kategoriene på siden er. Jo flere lenker, jo bedre - men det betyr ikke at du trenger hundrevis på hver avdeling.
 

emilshamloo

New Member
spørsmål

Dette fenomenet kalles sitelinks.

Den enkle måten å få dem på er å ha bøttevis med innlenker.

Hei, igjen.
Zapotek skriver til meg at jeg må ha bøttevis med innlenker. Når jeg skjekker google "link: supermarket.no, så får jeg 16 000 000. Min konkurrent har litt over 6000. Hvorfor er siden hans er "sitelink" og ikke min?
noen har et svar til det?
 

emilshamloo

New Member
hva mener du kenneth?

Man trenger faktisk ikke så fryktelig mange lenker for merkevaresøk, bare sørg for at det er tydelig hva de forskjellige kategoriene på siden er. Jo flere lenker, jo bedre - men det betyr ikke at du trenger hundrevis på hver avdeling.

Hei, Kenneth. Hva mener du med " bare sørg for at det er tydelig hva de forskjellige kategoriene på siden er"?
min nettbutikk er veldig tydelig organisert og kategorisert. Er det noe jeg har gjort feil ved kategoriseringen? eller noe annet?
mvh
 
Hei, igjen.
Zapotek skriver til meg at jeg må ha bøttevis med innlenker. Når jeg skjekker google "link: supermarket.no, så får jeg 16 000 000. Min konkurrent har litt over 6000. Hvorfor er siden hans er "sitelink" og ikke min?
noen har et svar til det?

Som Tonny skriver så må du skrive link:dittdomene.no. For det andre er det ikke antall linker som teller, men kvaliteten pr. link.

For å få sitelinks må du opparbeide autoritet - enkelt og greit.

Når du først har fått sitelinks kan du til en viss grad styre dem/legge inn forslag på Google Webmaster Tools.
 
Sist redigert:

Julian Alois Barthel

Webmaster innenfor Reise
Som Tonny skriver så må du skrive link:dittdomene.no. For det andre er det ikke antall linker som teller, men kvaliteten pr. link.

For å få sitelinks må du opparbeide autoritet - enkelt og greit.

Når du først har fått sitelinks kan du til en viss grad styre dem/legge inn forslag på Google Webmaster Tools.


kjønte ikke det her helt... skal man ha link:(mellomrom)dittdomene.no? eller link:(utenmellomrom)dittdomene?
 
Topp