Ønsker å komme raskt i gang med Prestashop, anbefal designere please

En tråd i 'Innholds-kontroll' startet av noekult, 25 Jun 2015.

1. noekult

noekult Medlem

Har nå budsjett og vilje klar, men klarer ikke å Google meg frem til Oslo/omegn baserte Prestashop utviklere som kan hjelpe meg med prosjektet mitt.

Jeg ønsker:
    - Theme-basert oppsett
    - Full oversettelse til norsk
    - Angrerettskjema integrert i ordreprosessen & andre netthandelskrav for tilgjengelighet
    - Integrasjon mot Bring & EDI system for automatisk utskrift av fraktetiketter med sporingsnummer
    - En automatisk backupløsning integrert
    - Ett brukbart forsvar mot vanlige ytre nettangrep
    - At jeg drifter butikken selv. Ønsker IKKE "betal 500 + mva per måned for drifting" avhengighet til noen. Da hadde MyStore o.l. vært greiere løsning.
    - Facebook-likes på produktnivå samt YouTube/Vimeo implementeringsmulighet

Om du som freelancer, eller noen du kjenner, kan hjelpe til så kan du gjerne ta kontakt på nbusin @ online.no.

2. barentshavet Active Member

Jeg ser at du er innstilt på Prestashop, men jeg må komme med min anbefaling med tanke på dine kriterier om norsk utvikler og EDI-integrasjon.

Bruk Magento
    1. Mange norske utviklere tilgjengelig
    2. Større community og flere gratismoduler
    3. Større frihet og skalering for utviklerne
    4. Norsk brukerdokumentasjon tilgjengelig
    5. Prestashop har liten oppslutning i Norge og få norske moduler
    6. Lite gratisalternativer tilgjengelig i form av moduler
    7. Trollweb har utviklet EDI-løsning mot Bring for Magento (gratis)
    8. Norsk Magento-språkpakke på vei for CE 1.9.1.1 (klar om 1.5 mnd) - 55% fullført
    9. Integrasjon mot norske regnskapsprogrammer
    10. Magento 2 er på vei...
    Har selv testet Prestahsop, men for min del ble det uaktuelt. Det er relativt mange grunner for at det ble uaktuelt, men i all hovedsak mangel på moduler som støtter norske transportører, betalingstjenester, regnskapsprogrammer og så videre.

Se linken

http://www.quora.com/Which-is-the-better-eCommerce-platform-PrestaShop-or-Magento-Why

Sist redigert: 25 Jun 2015
  3. rattata

rattata Medlem

Om han ikke allerede omsetter for over 100 000 i måneden og har et eget team med utviklere, ser jeg ingen grunn til at han skal velge Magento. Magento som oppstartbutikk er fullstendig overkill. Det er en grunn til at Magento Go ble lagt ned.

SE HELLER DENNE LINKEN:
    http://www.gxjansen.com/my-life-with-magento/

4. noekult

noekult Medlem

Kan vi unngå å lage dette om til A vs B tråd? :)

5. barentshavet Active Member

noekult liker dette.
  6. noekult

noekult Medlem

Noen flere som kan tipse om Prestashop ekspert i Oslo området? Finner ikke akkurat det jeg er ute etter og vurderer å ty til Mystore... Stopp meeeg :)

7. bristol

bristol Medlem

Har du sett på WP/Woocommerce?
    Denne er satt opp med det, kostet ikke all verden å få det gjort, og har det meste av det du nevner www.samok.no

8. Marius_Jordet

Marius_Jordet Member

Har sendt deg en e-post :)

Del denne siden