Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ønsker du å jobbe med Wordpress og PHP?

Tolås

New Member
Hei

Min webdesigner/programmerer er kjelden å få tak i, og jeg er desperat i å finne en ny sammarbeidspartner på dette.

Har kunder som venter på endringer og nye sider, og er på jakt etter en som er intresert i ta noen jobber på siden av annen jobb.

Mengden arbeid vil variere, men akkurat nå ligger det litt å blør.

Alle sider til mine kunder er i wordpress, så jeg er på jakt etter en som kan wordpress, og programmering i PHP.

Ta kontakt så blir vi enige om hvordan vi kan løse dette :)

Setter pris på alle tilbakemeldinger, også tips om noen som tar på seg jobber :)
 

dag

New Member
programmering wordpress - php

Hei, Jeg har kontakt med en dyktig programmerer i India. (Alle der er ikke flinke). Men uansett så må man vite hva man vil, og teste grundig. Når han gjør noe for meg, så definerer jeg jobben og gir et prisforslag. Deretter tar vi sammen en bit om gangen.

Jeg kan sette deg i direkte forbindelse med han om du vil.

Hilsen
Dag


Hei

Min webdesigner/programmerer er kjelden å få tak i, og jeg er desperat i å finne en ny sammarbeidspartner på dette.

Har kunder som venter på endringer og nye sider, og er på jakt etter en som er intresert i ta noen jobber på siden av annen jobb.

Mengden arbeid vil variere, men akkurat nå ligger det litt å blør.

Alle sider til mine kunder er i wordpress, så jeg er på jakt etter en som kan wordpress, og programmering i PHP.

Ta kontakt så blir vi enige om hvordan vi kan løse dette :)

Setter pris på alle tilbakemeldinger, også tips om noen som tar på seg jobber :)
 
Topp