Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ønsker tilbakemeldinger om min søkemotor

zapotek

Medlem
Søkemotoren "din". Hvorfor tror du noen som helst kommer til å bruke denne istedenfor Yahoo som den viser søkeresultatene fra?

PS! Bruk et Engelsk domenenavn for et Engelskspråklig nettsted da.
 

TheMid

Banned
Fordi denne inneholder flere søkemotorer, og vil derfor hjelpe deg med å finne hva du leter etter. Alle de største søkemotorene er samlet på ett sted, og du kan lett sammenligne de med hverandre.
 

adeneo

Medlem
Det er jo genialt, at ingen har tenkt på dette før.
Her har du en gullgruve, og ikke minst fordi min favoritt søkedings DuckDuckGo er med, men du mangler yandex, og det er nok en dealbreaker for meg, desverre.
 

TheMid

Banned
Takk for tilbakemeldinger. Jeg holder på å lansere denne nettsiden, og skal begynne med markedsføringen i neste uke. Da begynner det å bli resultater.
 

TheMid

Banned
Skal prøve å legge til yandex, men vet ikke om det går. Det virker ikke med alle søkemotorer, eller det er vanskeligere å legge de til.
 

Nutz

Med lem
Tror adeno foret deg med varm sarkasme, så ikke legg for mye i å få yandex til å funke. :)
 
Jeg har aldri hatt problemer med å finne det jeg leter etter på google.no, så skal ihvertfall en god del til for at jeg benytter meg av en annen søkemotor, og hvis jeg gjør så finner jeg antaglivis denne søkemotoren via google ;)
 
Det er jo genialt, at ingen har tenkt på dette før.
Her har du en gullgruve, og ikke minst fordi min favoritt søkedings DuckDuckGo er med.

hahaha, for en fantastisk side med et fantastisk navn!:D Seriøst, bare navnet er nok til at jeg må teste den her. Duck duck go! hinsides bra:D
 
Topp