Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ønsker tilbud på en liten nettside med SEO

Hei alle sammen,

jeg skulle gjerne innhentet noen tilbud fra dere flinke datafolk. Jeg ønsker en nettside til min bedrift samt noe SEO arbeid bak den slik at Google ærer meg top 5-10 plassering med noen søkeord.

Jeg har forstått det slik at det er svært viktig med å stille gode krav her, slik at man unngår diskusjoner om at siden er ikke det en hadde sett for seg.


Jeg ønsker følgende:

1 x nettside som ikke krever noe flash eller javascript. Siden skal være en informasjonsside for potensielle kunder i segmentet Renhold som primært ønsker å vite kontantinformasjon, pris og tilgjengelighet. Det skal ikke være noen undersider eller lenker, da jeg føler at kunder ikke har behov for overflødig info. Derfor ønsker jeg en side som ligner: Flyttevask Oslo . Jeg ønsker også å ha prislisten min på venstre side.

1 x logo og design som følger siden

SEO arbeid som sikrer meg top 5-10 plassering i Google med følgende søkeord:

"flyttevask+oslo"
"flyttevask+billig+oslo"

"renhold+oslo"
"renhold+billig+oslo"

"rengjøring+oslo"
"rengjøring+billig+oslo"

"trappevask+oslo"
"trappevask+billig+oslo"

--

Oppstart: Dersom prisen jeg blir foreskrevet passer til vårt budsjett så slår vi til med én gang. Hvis ikke så har vi deg i tankene når firmaet har nok penger.

Send tilbudet som privat beskjed :)
 

alexrams

New Member
Kan lage dette for dere for den nette sum av 3000 kr for webside. For å komme høyt på google kreves det kanskje noe mer, men kan anbefale google adwords med et relativt lavt budsjett. Jeg har god erfaring med adwords annonsering og dere komme til å tjene mer enn utgiftene for annonsering. Send meg mail til aram@broadpark.no
 

Tonny Kluften

Administrator
Hvis man skal gi tilbud her inne så må det være realistisk. Man må vite hva som kreves for å rangere på "renhold Oslo" + alle de andre nøkkelordene.

RenholdOslo, jeg foreslår at du krever referanser ang. SEO før du leier inn noen. Tilbudet til alexrams er ikke realistisk med mindre han vil jobbe gratis for deg.
 

SignHver

Medlem
Jeg er litt usikker på hvilket resultat du ønsker å ha - men kr 3 000,- er urealistisk hvis du skal ha en god nettside med godt design - og samtidig ivareta feks SEO - som er nokså krevende.

Det er noen "der ute" som dumper prisene - og dette er svært dumt for de som driver seriøst med dette. Det blir umulig å imøtekomme på pris - og derfor blir det gitt uttrykk for at seriøse aktører overpriser. Men skal du ha et godt design, og i tillegg en brukervennlig side som er enkel og grei å jobbe med, da må du også regne med å måtte betale for dette. Jeg har mange ganger konkurrert med folk som tilbyr slike dump-priser, og hadde vært "morro" å se hva de klarer å få til for feks kr 3 000.

Håper kundene kan være med å stille krav til leveransen. For hvis man virkelig ønsker en hjemmeside som fungerer bra - da er det greit å sette seg inn i hva leverandøren tilbyr og hvilket resultat du til slutt sitter igjen med.
 

JoachimO

Medlem
Dessverre er markedet fremdeles i stor grad preget av "gutteromsaktører" som tilbyr priser profesjonelle ikke kan få hjulene til å gå rundt med, og i like stor grad bedriftsledere (spesielt i SMB-segmentet) som har holdningen at "Dette kan guttungen til naboen som er flink med data fikse for oss for noen hundrelapper"
 

SignHver

Medlem
Dessverre er markedet fremdeles i stor grad preget av "gutteromsaktører" som tilbyr priser profesjonelle ikke kan få hjulene til å gå rundt med, og i like stor grad bedriftsledere (spesielt i SMB-segmentet) som har holdningen at "Dette kan guttungen til naboen som er flink med data fikse for oss for noen hundrelapper"

Ja dette stemmer desverre veldig godt. Holdningen til mange er at bare de har noen ting på siden spiller det ikke noe rolle hvordan det ser ut ser det ut som...
 
Topp