Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ønsker vurdering av nettbutikk

spikre

peterhamre.no
- Nettbutikken din ser ikke ut til å være søkemotoroptimalsitert. Det bør du gjøre med noen enkle grep.
- Klikker du på "kjøp nå", betyr det faktisk ikke KJØP NÅ. Det betyr "mer info". Dette bør gjøres noe med.
- Det burde være en mer forstålig måte å åpne stort bilde på product_info
- Jeg synes du har veldig gode "argumenter" i margen, men du burde forsøke å lage .css som danner bildene med tekst. Det ville lastet fortere, og sett penere ut.
- På product_info bør du fjerne "Tips en venn Bli den første som omtaler dette produktet Legg i ønskelisten | Legg til sammenligning", og eller i det minste legge det lenger ned. Selve kjøpet (kjøpsknappen), det konkrete produktet, bildene og attributtene bør settes i fokus.
- I menyen kommer det opp "Playstation 3 (4)". For meg er det ubetydelig antall varelinjer i den kategorien. Kanskje litt smak og behag, men jeg mener dette bør fjernes.
- Hvis "live support" er offline, kunne du ikke bare ha fjernet hele elementet? "if $online { echo }"
- Hvor finner jeg info om betaling, frakt, personvern og betingelser? (Jeg vil ikke registrere meg før jeg vet det)
- Ang. "klubbavtale"; Når jeg ser dette, blir jeg litt småirritert over at jeg ikke får disse rabattene. De er riktignok ukonkrete (rabattene osv), men likevel. Du bør ikke sette en slik link i toppmenyen. Legg en link i bunnen. Evt. kjør kampanjeperiode der du går sterkt ut for å skaffe deg nye avtaler - men ikke gjør det hele tiden.
- Når jeg velger gavekort, så kommer jeg bare inn i en kategori som inneholder et produkt (altså gavekortet). Kan jeg ikke bli sendt direkte inn til gavekortet? (Raskere mulighet for å handle).

Tenk hele tiden "hva lurer kunden på" og "står det noe i veien for at kunden kan handle nå". Har kunden ubesvarte spørsmål, er sjansen stor for at han forlater siden din.
 

wharang

Medlem
- Nettbutikken din ser ikke ut til å være søkemotoroptimalsitert. Det bør du gjøre med noen enkle grep.

Takk for mange gode innspill !
Jeg er vel på riktig plass når det gjelder og få tips til søkemotoroptimalisering også :)
Hvilke grep bør jeg ta for og få siden bra søkemotoroptimalisert?

Om det har noe og si: Vi bruker Magento Professional for nettbutikken.
 

spikre

peterhamre.no
Takk for mange gode innspill !
Jeg er vel på riktig plass når det gjelder og få tips til søkemotoroptimalisering også :)
Hvilke grep bør jeg ta for og få siden bra søkemotoroptimalisert?

Om det har noe og si: Vi bruker Magento Professional for nettbutikken.

Jeg kunne jo alltids ha gått igjennom alle postene i kategorien "seo" og copy/past inn hit, men synes det er unødvendig.
 

Nerden

Medlem
...

Jeg hadde likt at du hadde menyer mer fokusert på forskjellige typer kampsport.
f.eks
Flytt ned området med påmelding til nyhetsbrev og leverandørlogoene og plasser istedenfor knapper med link til forskjellige kampgrener og spesialutstyr til disse. F.eks knapp til Boksing, MMA, Jiujitsu, Karate, etc..

Lag en "universalt utstyr" knapp hvor mouthgards, tilskudd, beskyttelse, spill/film etc kan plasseres som undermeny.
 

jagarock

Information Research & Analytics
på min laptopskjerm, som er i 1280x800 oppløsning, må jeg scrolle for å finne kjøpeknappen.
ville putta den lenger opp på kjøpesidene.
alt for å gjøre kjøpeopplevelsen mer smud, og kunden mindre irritert om han sitter på et kronglete system.

ellers syns jeg det er mye bra her. men hva skjer med forsidebildet kenka fight with style? det fader ut og fader inn ca. hvert tredje sekund. hadde skjønt greia hvis det var fler enn ett bilde å veksle mellom.. :cool:
 
Sist redigert:
Topp